• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

The lord

Audemars
Satt på altanen och tog en cigarr, men jag fick syn på detta så jag var tvungen att gå in och byta.
IMG_20200208_210055.jpg
IMG_20200208_210049.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tusen tack för alla bidrag, gjorde min kväll efter jury beslut här i soffan har vi beslutat att Squale kungen vinner, grattis @MaBr skicka mig PM vilket gummi du vill ha så löser jag det. Tack igen, får se om det blir en ny tävling nästa vecka, eller en klocka till finalen:)
Wow, tack! Det hade du verkligen inte behövt. :wideyed: Vem är det mer i juryn, har du frun och kidsen med också? :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tack, vill gärna. Det är du och många andra här också. Finns en sån vänlig, positiv och trevlig stämning här, i mikro tråden och några till. Och upptåg som detta från @Jbagency.com gör det kanoon. Gillar och tack.
Jag tycker att det är så kul att hänga här med er knäppskallar så man blir ju glad! :D Håller med om att det finns vissa trådar som är varmare än andra och det är där jag gillar att hänga också. Mycket härligt snack och mycket påhejjande. :) Håller med, kul att ni är så engagerade i trådarna @Jbagency.com, alltid kul!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ja, det vore hemskt om man skulle ta fel på datum de där sekunderna. Kan ju vara fruns födelsedag till exempel! :eek:
Ja precis men i detta fallet så har du ju 5 sekunder extra till att få fram paketet om du glömt det.
I och för sig så tror jag nog att viss tråkig stämning hade uppstått något tidigare på dagen vid utebliven gratulation så dom fem sekunderna kan nog kvitta i slutändan :D.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Köp en sådan som jag har, rymmer 54st ;) Grattis till gummit!
Tack! Ja, det vore något, haha. :D

Ja precis men i detta fallet så har du ju 5 sekunder extra till att få fram paketet om du glömt det.
I och för sig så tror jag nog att viss tråkig stämning hade uppstått något tidigare på dagen vid utebliven gratulation så dom fem sekunderna kan nog kvitta i slutändan :D.
Ja, det hade nog spelat mindre roll... :bag:

Kanske ETA/Sellita... Eller är urverket av skvalleer i din?? :)
Det är ETA men det är ju Squale som har requlerat det och framför allt monterat visarna. :)

Juryn bestod av mig själv, frun, kidsen och min bror
Ingen dålig jury att övertala! :cool:
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har inte ens fått min Militaire ännu och redan har jag ett nytt ”bygge” i huvudet :p

Saknar min blå/vita Matic något fruktansvärt då det var den läckraste sommarklocka jag någonsin haft!
Dock var den för stor...

Nu får ni använda fantasin lite hära, eller om någon har Photoshop så hade ju det varit grymt ;)

Tänk er en Aquamarine Onda med bezel från den lila Ondan, orange minutvisare (eller ännu fräckare, orange timvisare) och ett orange gummi på det! :woot::cool:
 
Topp