Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chattade med Anders på Gnomon igår och han säger att de kommer att släppa några egna varianter i alla fall. Lär säkert komma fler varianter direkt från Squale också.Undrar om det kommer nya varianter framöver på super squalen eller om det stannar med detta. Skulle kunna tänka mig en silver sunburst med svart bezel eller en lackad svart tavla. Grön sunburst i brons-boett hade varit hur snyggt som helst![]()
Aha, trevliga nyheter!Chattade med Anders på Gnomon igår och han säger att de kommer att släppa några egna varianter i alla fall. Lär säkert komma fler varianter direkt från Squale också.![]()
En liten detalj bara - Squale säger leverans i "december" – lite oklart när alltså. Men innan nyår?Kul, grattis! Jag vill också beställa en men väntar tills jag sett riktiga bilder på den. Det kan du ju fixa snart.![]()
PS svart Sunray med läderband ska finnas för leverans nu...En liten detalj bara - Squale säger leverans i "december" – lite oklart när alltså. Men innan nyår?![]()
Är Anders från Sverige eller har svenska föräldrar? De brukar släppa bra versioner då och då.Chattade med Anders på Gnomon igår och han säger att de kommer att släppa några egna varianter i alla fall. Lär säkert komma fler varianter direkt från Squale också.![]()
Står 1:e december på deras hemsida med de kanske inte skickar ut dem till sina återförsäljare förrän senare. Vet inte hur de brukar göra.En liten detalj bara - Squale säger leverans i "december" – lite oklart när alltså. Men innan nyår?![]()
Vet faktiskt inte men det känns ju som ett ovanligt namn i den delen av världen.Är Anders från Sverige eller har svenska föräldrar? De brukar släppa bra versioner då och då.

Ah, ja det gör det ju! Står bara "december" i min prislista... Men då bör de hinna hitta hem till sina ägare innan jul i alla fall!Står 1:e december på deras hemsida med de kanske inte skickar ut dem till sina återförsäljare förrän senare. Vet inte hur de brukar göra.![]()
Den videon sålde in den gråa för mig. Funkar inte med de polerade visarna på den svarta och sen var den lite tråkig. Grå på BoR blir det!
Man blir som ett litet barn när man får komma in och klämma på en massa Squale.
Älskar när butiker vågar satsar på lite ”ovanligare” märken ” min vintage omega blev plötsligt rätt tråkig.
Kan varmt rekommendera Halmstad Ur City och @Paneraif
Ingen hemsida?Man blir som ett litet barn när man får komma in och klämma på en massa Squale.
Älskar när butiker vågar satsar på lite ”ovanligare” märken ” min vintage omega blev plötsligt rätt tråkig.
Kan varmt rekommendera Halmstad Ur City och @Paneraif
Jo men de verkar inte som de gjorts så mycket på den. Skriv till deras Facebook sida annarsIngen hemsida?
That's a fantastic piece of Squale history right there. That bezel insert is so cool, they really made an effort with those back then. Congrats!Just arrived from Italy... Ausal Super 250...
![]()
www.cwsellors.co.uk