Har en Sinn, har en Squale. Sinn är objektivt den bättre klockan för pengarna. Kommer sälja min Sinn, kommer nog inte sälja min Squale.
....and there you go.
....and there you go.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/squale-matic-brushed-60-atm.94607/Väcker något så enorma vill-ha begär..
![]()
Grymt (vackra), sa grisen.Orange patrol
![]()
Nä, det där tröttna man på snabbtVet inte vad jag tycker... Gillar kontrasten men känns lite skumt. Funkar det?
![]()
Nä, det där tröttna man på snabbt
![]()
Hade det varit grått skulle det passat bättreNä, det där tröttna man på snabbt
![]()
Snyggt ju! Låt det mjukna upp lite baraVet inte vad jag tycker... Gillar kontrasten men känns lite skumt. Funkar det?
![]()
Ganska lika, lite mindre bara pga korta luggarna. Sen är tavlan mindre också så klockan ser mindre ut på handleden.Orangea gummit var klart snyggastHur bär den där jmf med t.ex en 44m PAM?
Nä, funkar inte.Vet inte vad jag tycker... Gillar kontrasten men känns lite skumt. Funkar det?
![]()
Tack för att du är ärligNä, funkar inte.![]()
Njä, tycker nog inte heller det. Det där bandet borde sitta på nån sliten field watch..Vet inte vad jag tycker... Gillar kontrasten men känns lite skumt. Funkar det?
![]()
Suget blir verkligen större och större för varje bild ni postar. Påminner om att jag har en köpesannons på just 1521. Går med på återköp om säljare skulle ångra sigIdag har min 1521 fått bada i en pool för första gången. Nu är den glad!
![]()
Köööp en, bättre sommarklocka går inte att få tag på!Suget blir verkligen större och större för varje bild ni postar. Påminner om att jag har en köpesannons på just 1521. Går med på återköp om säljare skulle ångra sigmåste bara få testa
Så sant som det är sagt, så fort lite ljus tittar fram så..Köööp en, bättre sommarklocka går inte att få tag på!![]()
Köööp en, bättre sommarklocka går inte att få tag på!![]()
Jag hör vad ni säger pojkar. Men vet redan att den kommer säljas till vintern och är inte så sugen på att plocka ut en ny för att om några månader sälja för 3k mindre än jag gav.Så sant som det är sagt, så fort lite ljus tittar fram så..
![]()
Det svåra är väl att hitta en begagnad på sommaren, ingen vettig människa säljer den då!Jag hör vad ni säger pojkar. Men vet redan att den kommer säljas till vintern och är inte så sugen på att plocka ut en ny för att om några månader sälja för 3k mindre än jag gav.
Så jag väntar fint på en beggad, tyvärr (härstammar från snåland)![]()
Så är de nog. Men man kan ju inte köra bara EN sommarklocka hela sommaren! Man byter juDet svåra är väl att hitta en begagnad på sommaren, ingen vettig människa säljer den då!Jag kommer (förhoppningsvis) att behålla min för alltid för jag köpte den när jag gifte mig.
![]()
Nej, det har du helt rätt i. Jag roterar 10+ klockor men min Squale får ändå minst 50% av tiden nu på sommaren. Den är svårslagen!Så är de nog. Men man kan ju inte köra bara EN sommarklocka hela sommaren! Man byter jublir inte min Sinn 104 såld snart så åker den på nato och blir använd igen istället
Har varit hemma 11v jag med men är nu inne på semesternNej, det har du helt rätt i. Jag roterar 10+ klockor men min Squale får ändå minst 50% av tiden nu på sommaren. Den är svårslagen!
Ska ju erkänna att jag är grymt sugen på din Sinn och min nästa klocka blir sannolikt en 104 eller en UX men har inte finanserna nu när jag är föräldraledig.![]()
Härligt! Ska tillbaka till jobbet om en månad så då kommer jag att vara på banan igen. Är med i passaround på 104:an och om jag gillar den så kommer jag att knipa din om ingen annan hunnit före!Har varit hemma 11v jag med men är nu inne på semestern
Den kommer ligga kvar till försäljning men kommer sluta bumpa då jag inte har bråttom att få iväg den, innan februari vore nice dock.
Gött! Jag sänker den inte mer då jag anser att den ligger bra till prismässigt iom att den kommer med länk. Så finns den kvar då så kan vi absolut lösa affärHärligt! Ska tillbaka till jobbet om en månad så då kommer jag att vara på banan igen. Är med i passaround på 104:an och om jag gillar den så kommer jag att knipa din om ingen annan hunnit före!![]()