• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Väcker något så enorma vill-ha begär.. :arghh:
210096-b81526384a7c423a840daea2778d2030.jpeg

Köööp en, bättre sommarklocka går inte att få tag på! :D

Så sant som det är sagt, så fort lite ljus tittar fram så.. :)
IMG_1406.PNG
Jag hör vad ni säger pojkar. Men vet redan att den kommer säljas till vintern och är inte så sugen på att plocka ut en ny för att om några månader sälja för 3k mindre än jag gav.

Så jag väntar fint på en beggad, tyvärr (härstammar från snåland) :p

Jag hör vad ni säger pojkar. Men vet redan att den kommer säljas till vintern och är inte så sugen på att plocka ut en ny för att om några månader sälja för 3k mindre än jag gav.

Så jag väntar fint på en beggad, tyvärr (härstammar från snåland) :p
Det svåra är väl att hitta en begagnad på sommaren, ingen vettig människa säljer den då! :D Jag kommer (förhoppningsvis) att behålla min för alltid för jag köpte den när jag gifte mig. :cigar:

Det svåra är väl att hitta en begagnad på sommaren, ingen vettig människa säljer den då! :D Jag kommer (förhoppningsvis) att behålla min för alltid för jag köpte den när jag gifte mig. :cigar:
Så är de nog. Men man kan ju inte köra bara EN sommarklocka hela sommaren! Man byter ju :D blir inte min Sinn 104 såld snart så åker den på nato och blir använd igen istället

Så är de nog. Men man kan ju inte köra bara EN sommarklocka hela sommaren! Man byter ju :D blir inte min Sinn 104 såld snart så åker den på nato och blir använd igen istället
Nej, det har du helt rätt i. Jag roterar 10+ klockor men min Squale får ändå minst 50% av tiden nu på sommaren. Den är svårslagen!

Ska ju erkänna att jag är grymt sugen på din Sinn och min nästa klocka blir sannolikt en 104 eller en UX men har inte finanserna nu när jag är föräldraledig. :(

Nej, det har du helt rätt i. Jag roterar 10+ klockor men min Squale får ändå minst 50% av tiden nu på sommaren. Den är svårslagen!

Ska ju erkänna att jag är grymt sugen på din Sinn och min nästa klocka blir sannolikt en 104 eller en UX men har inte finanserna nu när jag är föräldraledig. :(
Har varit hemma 11v jag med men är nu inne på semestern :)

Den kommer ligga kvar till försäljning men kommer sluta bumpa då jag inte har bråttom att få iväg den, innan februari vore nice dock.

Har varit hemma 11v jag med men är nu inne på semestern :)

Den kommer ligga kvar till försäljning men kommer sluta bumpa då jag inte har bråttom att få iväg den, innan februari vore nice dock.
Härligt! Ska tillbaka till jobbet om en månad så då kommer jag att vara på banan igen. Är med i passaround på 104:an och om jag gillar den så kommer jag att knipa din om ingen annan hunnit före! :)

Härligt! Ska tillbaka till jobbet om en månad så då kommer jag att vara på banan igen. Är med i passaround på 104:an och om jag gillar den så kommer jag att knipa din om ingen annan hunnit före! :)
Gött! Jag sänker den inte mer då jag anser att den ligger bra till prismässigt iom att den kommer med länk. Så finns den kvar då så kan vi absolut lösa affär :)

Vit ger schystare kontraster på visare och index (värt att tänka på). Men nog talat om Sinn i den här tråden nu :p

Någon som vet om dimensionerna på Onda verkligen är mindre än standard 1521? Hade ju vart väldigt trevligt i så fall :)

Tillbaka
Topp