Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen så många fina skindivers, mumma!Tropics!!
Finfint!Tropics!!
Haha! Fick hem några nos som luktade källare men det har avtagit och jag gillar lukten. Vanilj har jag nog bara känt lukten av från moderna sladdriga silicontyperFinfint!
Hur är lukten i den lådan? En blandning av söt vanilj och fuktig mögel?
Får de ligga några år försvinner unk-lukten. Men samtidigt vet man att det är äkta vara och det luktar källare.Haha! Fick hem några nos som luktade källare men det har avtagit och jag gillar lukten. Vanilj har jag nog bara känt lukten av från moderna sladdriga silicontyper
Har du nån till salu?Tropicbump
Kass ljus ger grym skärpa...
Nä, kan vara bra att ha i lådanHar du nån till salu?
Man kan aldrig ha för mycket tropic på lagerNä, kan vara bra att ha i lådan
SantMan kan aldrig ha för mycket tropic på lager
Du vet om att man bara får ha ett 20mm tropic original per person va? Trädde i kraft 2019, något med GDPR...Tropicbump
Kass ljus ger grym skärpa...
Shit, det har jag missat... Raderar du bilden i din quote tack!Du vet om att man bara får ha ett 20mm tropic original per person va? Trädde i kraft 2019, något med GDPR...
Oooops.Du vet om att man bara får ha ett 20mm tropic original per person va? Trädde i kraft 2019, något med GDPR...
Oooops.
Nu jäklar kryper det fram! Man kan inte ha för många tropics som sagt! Tjusigt pojkar!
Bra köp Å perfekt med tropic på den!
Ebay är oftast enklast men man får hålla ett öga på vad man köper, finns många olika versioner... gammalt, nytt, nos, korta, långa och priset kan variera kraftigt, det har också varit nåt gruppköp här på KS vilket kanske händer igen om rätt säljare dyker upp?Härliga bilder! Vart också sugen på ett tropic nu till min dykare, vart brukar ni handla?
Det är sådana som du som driver upp priserna!!Ett Tropic eller två är aldrig fel
Snyggt! Älskar oxå Tropics och är på ständig jakt efter detEtt Tropic eller två är aldrig fel
Ebay är oftast enklast men man får hålla ett öga på vad man köper, finns många olika versioner... gammalt, nytt, nos, korta, långa och priset kan variera kraftigt, det har också varit nåt gruppköp här på KS vilket kanske händer igen om rätt säljare dyker upp?
Så lägg lite tid på att läsa in dig på vad du vill ha och finkamma sedan ebay
Oj! Är alla äkta?Ett Tropic eller två är aldrig fel
Gör det du, luslös den här tråden så har du nog mycket bra att gå påTack för tipsen! Dags att nörda in sig lite mer då
Ja, alla är äkta. Tyvärr inget Star i 19 mmOj! Är alla äkta?
Ngt svart tropic star i 19mm?