snyggt, värdigt!Slarvbild på Gummigrabbarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
snyggt, värdigt!Slarvbild på Gummigrabbarna!
Slarvbild på Gummigrabbarna!
Jag är ju minst två band kort! Ett par dykare som inte fick va med pga av gummibristLikriktat. Skittråkigt.
Sälj åtminstone ett band.
Vad saknar du (förutom förstånd)?Jag är ju minst två band kort! Ett par dykare som inte fick va med pga av gummibrist
Vad är det du inte fattar?!? Saknar Två Tropic 20mm så alla dykare har varsitt. Inget konstigt.Vad saknar du (förutom förstånd)?
Haha osäker på mått och typ! Tropic original 20mm alltså?Vad är det du inte fattar?!? Saknar Två Tropic 20mm så alla dykare har varsitt. Inget konstigt.
20mm curved. Två st Står dock låångt ner på priolistan efsm det enda motivet att köpa är att ta en bild där alla mina dykare har Tropic.Haha osäker på mått och typ! Tropic original 20mm alltså?
Hade kunnat betala mycket för att se den listan!20mm curved. Två st Står dock låångt ner på priolistan efsm det enda motivet att köpa är att ta en bild där alla mina dykare har Tropic.
Är det inte väldigt kort?!?!Vad tror ni att det slutar på?
http://www.tradera.com/item/294593058
Vilken kombo!!Tropic Sport är bra skit
Beror ju lite på hur stora handleder man har Skämt å sido, normalt skulle jag säga är 12+7,5 så detta är ju kortare ja. Jag har 18,5cm handleder och det är för kort för mig, precis.Är det inte väldigt kort?!?!
Har inte orkat mäta de jag har men de måste vara betydligt längre....
I know tropics generally go with divers but I switched bands a while ago and thought try the tropic on this:
I like it, but is it a faux pas? It is water proof after all, if only to 30m...
Har testat nyare - skit i det! Om du vill spara pengar köp då vintage "Tropic style"Är det någon som har provat Cheapestnatostraps nya Tropicband? Enligt beskrivningen gjutna i en form från 60-talet. Jag tycker att de ser bra ut formässigt, men är lite tveksam till materialet. Ser lite sådär modernt silikoniga ut. Ser framför mig att de dammar igen omgående. I beskrivningen hävdas dock att de är gjorda av ”a modern and better type of rubber that doesn’t attract dust”. Skulle gärna vilja höra ett omdöme från nån som testat.
https://www.cheapestnatostraps.com/...s/products/vintage-tropic?variant=20331054725
+1Har testat nyare - skit i det! Om du vill spara pengar köp då vintage "Tropic style"
Testade Squinkys sådana, dvs inte de galet dyra original han har utan det som ska vara NOS tropic style. Måste säga att det inte levde upp till förväntning nånstans. Jämfört med mitt original tropic sport så var detta som ett stelt halvtråkigt plastband. Tror jag testar ett cheapest.... bara för att.Har testat nyare - skit i det! Om du vill spara pengar köp då vintage "Tropic style"
Kul, tycker att du kan leta upp ett tropic sport original till den för de är inget som är lika bra imhoHoppar in i denna tråden också. Det enda "tropic" jag testat är de som medföljer Oris 65 dykarn. Det bandet var riktigt mjukt och skönt. Något än mer som testat det och kan jämföra med billigare alternativ? Helst inom EU.
Har en vintage skin diver på G hemåt som säkerligen skulle passa fint med tropic style
Har förstått att fråga om ett billigt men ändå hyfsat alternativ till original tropic är lite som att fråga vilken Fiat man ska köpa i ett forum för FerrariKul, tycker att du kan leta upp ett tropic sport original till den för de är inget som är lika bra imho
Fattar! Tror du får ett original för 400 iofs.Har förstått att fråga om ett billigt men ändå hyfsat alternativ till original tropic är lite som att fråga vilken Fiat man ska köpa i ett forum för Ferrari
Håller mig gärna runt några hundringar för band (3-400). Om sport innebär de där större hålen så föredrar jag nog ett vanligt likt de till Oris 65
Aha ja men då är det inte mkt att orda om. Har bara snabbt och löst forskat i det och fick för mig att original Tropic gick på typ 1000-1500 spännFattar! Tror du får ett original för 400 iofs.
19mm men 20mm kan gå att klämma dit också.Aha ja men då är det inte mkt att orda om. Har bara snabbt och löst forskat i det och fick för mig att original Tropic gick på typ 1000-1500 spänn
Det är en Continental gulf stream de ska sitta på. Knep den som @jakob.dala hade till salu. Vad var det för bandbredd på den?