Tycker nog minst om Star faktiskt då de är lite för neutrala.Helt enig! Bytte faktiskt precis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker nog minst om Star faktiskt då de är lite för neutrala.Helt enig! Bytte faktiskt precis
Jo de är ju neutrala, men jag tycker att de är snyggast på. Original är kanske snyggast när klockan ligger ner, men jag stör mig på att man ser kanten på bandet när man har den på... Sport är nice men tycker nog det är bäst på typ dykarchronos.Tycker nog minst om Star faktiskt då de är lite för neutrala.
Det vita på SC-Barracudan blir ju en riktigt grym sommarkombo!Beståndet har visst ökat lite....
Men har ju knappt några dykarur....
Men man vill ju vara beredd om man råkar köpa en dykare som skulle passa med silvrigt 18mm sport tex
Visst håller ni med om att det är den bästa kombon band på klockorna?
Indeed men det är bara 18mm tyvärrDet vita på SC-Barracudan blir ju en riktigt grym sommarkombo!
Måste spamma med min favoritbild på min:Har bara ett vintage tropic och det är ett tropic star som sitter på min vintage-Squale. Där sitter det jäkligt bra i mina ögon!
Den där bilden kan du inte posta för många gånger. Så löjligt bra!Måste spamma med min favoritbild på min:
Hade ju varit smutt om det gick att få dem täta, är det möjligt?Sommartrippel
Dålig koll men borde gå skapligt? Ngn som vet?Hade ju varit smutt om det gick att få dem täta, är det möjligt?
Kronpackningar.Dålig koll men borde gå skapligt? Ngn som vet?
Helt rätt!Tropic sport
Nej tyvärr. Men finns vintage nonamevarianter för mindre pengarFinns det något tropic att köpa nytt som är lika smäckert och nätt som ett vintage? Samtliga jag provat är på tok för tjocka och jämnbreda.
De jag provat är hårda och relativt obekväma. Man får ju dessutom planera för framtiden. Vad händer när dessa är slut?Nej tyvärr. Men finns vintage nonamevarianter för mindre pengar
Aldrig sett ett sådant förut! Är det märkt Tropic så räknas det såklartRäknas detta som tropic? Asfult men ändå.
Aah, nä det tror ja inte. måste kolla närmare.Aldrig sett ett sådant förut! Är det märkt Tropic så räknas det såklart
Har läst någonstans att glycerol ska funka på gammalt gummi men har aldrig provat själv. Testa på egen risk...Fick hem ett Tropic original idag som jag fyndat på Ebay. Tråkigt nog har bandet stelnat en hel del. Någon som vet hur man på ett smidigt sätt kan mjuka upp bandet?
Tack för tipset. Får väl prova helt enkelt.Har läst någonstans att glycerol ska funka på gammalt gummi men har aldrig provat själv. Testa på egen risk...
Har läst någonstans att glycerol ska funka på gammalt gummi men har aldrig provat själv. Testa på egen risk...
Jag har en stenhård gammal Tropicbit som jag skulle kunna offra för vetenskapen.Tack för tipset. Får väl prova helt enkelt.
Schyst men jag kör på! Fick bandet väldigt billigt. Dessutom, ingen minns ju en fegisJag har en stenhård gammal Tropicbit som jag skulle kunna offra för vetenskapen.
Roade mig med att samla ihop mina tropicband under en åskskur. För tropic gör ju sig bäst i regnet.
Insåg att jag måste testa ett Star snart. Bara original och sport i samlingen.
Men klockor till de flesta band nu iaf.
Grym bunt!! Jag har oxå mest sport mwn Stars e grymt sköna å fina de med!Roade mig med att samla ihop mina tropicband under en åskskur. För tropic gör ju sig bäst i regnet.
Insåg att jag måste testa ett Star snart. Bara original och sport i samlingen.
Men klockor till de flesta band nu iaf.