Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det ser coolt ut! Måste provas
fick dra mig hela vägen till Hååång Kåång för att hitta den typ enda bilden..Tycker det ser coolt ut! Måste provas
Ja jag har googlat som en galning utan resultat... Tack för bra letande! Får helt klart bli ett Tropic till Suben (när det dyker upp ngt till vettig peng).fick dra mig hela vägen till Hååång Kåång för att hitta den typ enda bilden..
EBay kan ha om du vill ha originaletTips på vart man kan inhandla schysst tropic band?
Klocknörderi på hög nivåTropic 2000
Så skönt blågrått Tropic Sport!
Jag tror jag har ett av billigare kvalitet som jag inte har klocka till längre, ska se om jag hittar detRiktigt snyggt och otroligt bekvämt. Har ett svart 20mm men är på jakt efter ett 22mm till min SKX.
Verkar stört omöjligt att hitta som inte kostar skjortan
Någon som har tips?
Jag tror jag har ett av billigare kvalitet som jag inte har klocka till längre, ska se om jag hittar det
Återkommer i kväll då jag hunnit titta efterUnderbart! Hör av dig om du hittar det
Sjukt bra.Dubbeltropik 1016
Snart en tredje kompisSjukt bra.
Dubbeltropik 1016
Mycket snyggt!
Söker ett sådant 18mm till en Certina DS-2. Tips någon?
Så många fina band och ändå kör du fusktropic på klockan?!Det verkar inte bättre än att jag har dragit på mig någon tropisk sjukdom såhär inför stundande semestertider!
Så många fina band och ändå kör du fusktropic på klockan?!
Haha sorry, en vild chansning, tyckte verkligen det såg ut som ett nytt silikon-tropic.Hur kom du fram till den slutsatsen? Haha. Det är ett äkta med curved ends som sitter på klockan. Ett likadant som det till höger.
Haha sorry, en vild chansning, tyckte verkligen det såg ut som ett nytt silikon-tropic.
+1Nytt är för töntar.
Är det någon som vet om det finns tropicband i XL längd? Behöver 120mm / 100mm band till mina jättearmar.