Äh ingen faraAhh sorry. Sökte på Tropic. Bara ta bort om det blev fel. On topic någon som vet vart jag får tag på ett ordentligt 20/18 Tropic strap? Gärna vintage.
tror de flesta (alla?) Vintage tropic i 20mm är 20/16 tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh ingen faraAhh sorry. Sökte på Tropic. Bara ta bort om det blev fel. On topic någon som vet vart jag får tag på ett ordentligt 20/18 Tropic strap? Gärna vintage.
Alla äkta Tropic med bandbredd på 16 mm eller mer har 16 mm spännen, dvs även banden som är 22 mm.Äh ingen fara
tror de flesta (alla?) Vintage tropic i 20mm är 20/16 tyvärr
Alla äkta Tropic med bandbredd på 16 mm eller mer har 16 mm spännen, dvs även banden som är 22 mm.
Ser äkta ut.Visst ser det här Tropicbandet äkta ut?
Jo men det gör det tycker jag! Godkänt iaf. Synd att den har så krallig boett bara, det gör ofta att det kan se lite småskumt ut med annat än länk. Hade den varit lite slimmare hade det nog funkat ännu bättreAlltså, detta funkar ju faktiskt! Eller?
Det är verkligen grymt, är ute efter ett svart 22mm Tropic sport! Finns det något speciellt ställe man bör leta efter Tropic på eller är det bara att leta runt lite överallt?Tropic sport! Vilket fantastiskt band det är. Det går ej att jämföra med annat som jag testat i kategorin imho.
Det behöver jag oxå ett! Jag har köpt från Ebay bl.a.Det är verkligen grymt, är ute efter ett svart 22mm Tropic sport! Finns det något speciellt ställe man bör leta efter Tropic på eller är det bara att leta runt lite överallt?
Aha! De växer ju inte på träd även om de dyker upp då och då. Ska kolla lite mer på eBayDet behöver jag oxå ett! Jag har köpt från Ebay bl.a.
Det här borde väl passa: http://www.ebay.co.uk/itm/bracelet-...095272?hash=item4d65f5e3e8:g:BfkAAOSw7GRZFFubDet är verkligen grymt, är ute efter ett svart 22mm Tropic sport! Finns det något speciellt ställe man bör leta efter Tropic på eller är det bara att leta runt lite överallt?
Hoppsan, den försvann fort.
Får tacka för tipset Sorry till övriga att jag klippte det snabbtHoppsan, den försvann fort.
Blääää hann inte! Hör av dig om du vill bli av med detFår tacka för tipset Sorry till övriga att jag klippte det snabbt
Absolut Will do!Blääää hann inte! Hör av dig om du vill bli av med det
Ett till: http://www.ebay.co.uk/itm/bracelet-...556921?hash=item4d660c3179:g:BfkAAOSw7GRZFFubBlääää hann inte! Hör av dig om du vill bli av med det
Snacka med Omegastar på Omegaforums!Blääää hann inte! Hör av dig om du vill bli av med det
Tackar, nu hann jag först verkar det som
Något att komma ihåg! Tack!Snacka med Omegastar på Omegaforums!
Snacka med Omegastar på Omegaforums!
Han har ej svarta 22mmNågot att komma ihåg! Tack!
Galet bra på den där! Hela klockan är galet bra vid närmare eftertanke.Landade 5 st 20mm Sport idag Många dykare som behöver band!
Tack! Trycktestade den idag då så den är redo för aktiv tjänstGalet bra på den där! Hela klockan är galet bra vid närmare eftertanke.
Dröm! Vill att min PH200M ska vara tät. Har iofs inte tryckt den så vet ju inte, men skulle helst vilja göra packningsbyte hursomhelst men det är tydligen inte nå vidare enkelt att göra det på gamla Certinakronor..Tack! Trycktestade den idag då så den är redo för aktiv tjänst
Damn! Nu minskade ju inte direkt habegäretTack! Trycktestade den idag då så den är redo för aktiv tjänst
Grymt härligt gäng!Slarvbild på Gummigrabbarna!