• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Blackbay 36

Fick hem min BB36 förra veckan. måste säga att den känns fantastiskt bra, älskar storleken på den och den enkla tavlan. Microjusteringen har jag flyttat längst in och den känns perfekt nu!
BAF0CF5B-F2AA-4B53-9107-2B1474C9D8FC.jpeg
ursäkta för dålig bild

Fick hem min BB36 förra veckan. måste säga att den känns fantastiskt bra, älskar storleken på den och den enkla tavlan. Microjusteringen har jag flyttat längst in och den känns perfekt nu!
BAF0CF5B-F2AA-4B53-9107-2B1474C9D8FC.jpeg
ursäkta för dålig bild
Grattis :) ja den är jäkligt bra, just att tavlan är så "enkel" tycker jag är dess styrka. BB36 är favoriten i min samling.

Hade gärna haft den röda dykarn också om den inte var så stor

Tackar @Nissenutz
Funderar också på den röda dykaren. Men det är som du säger, storleken som stör mig lite. kanske blir en i framtiden. Kommer definitivt köpa fler tudors:)
Vi får se om dem släpper något kul:D

Håller span på k&s även jag. Återkommer hela tiden till den här klockan när jag bildscrollar på ex instagram och liknande... :angel:

Jag har förståelse till varför det så sällan dyker upp annonser för denna. Är dock förvånad över att inte många verkar köra med tygbandet? Stentuff ju :cigar:

Mitt Nato har oxå blivit liggande. Länken är så bra! Alltid när jag byter från länk till Nato på mina andra klockor så ångrar jag mig efter en nån dag och får byta tillbaka igen.. :)
Jag är precis likadan :) kör gärna nato på mina beaters dock men det är ju en helt annan sak.

Min BB36 kan komma att avyttras men det är isåfall efter årsskiftet. Beror på om jag tycker bättre om 114270 eller inte

Smaken är som baken. BB41 är för stor för mig så mitt val blev enkelt. När BB58 kommer ut dock kan de bli läge att sälja BB36 då jag är svag för dykare.
IMG_20180607_161024-01.jpeg

16cm handled
Tack! Du gjorde mitt val så mycket enklare, tror jag ger mig ut på jakt på en BB36. Dock är jag också en som gillar dykare, så BB58 skulle vara guld

Tillbaka
Topp