Ser fram emot att få hem den. Får lägga upp lite bilder när den är frammeTror inte du kommer bli missnöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fram emot att få hem den. Får lägga upp lite bilder när den är frammeTror inte du kommer bli missnöjd
Topp!
Skickar imorgon.
Mvh
Grattis ja den är jäkligt bra, just att tavlan är så "enkel" tycker jag är dess styrka. BB36 är favoriten i min samling.Fick hem min BB36 förra veckan. måste säga att den känns fantastiskt bra, älskar storleken på den och den enkla tavlan. Microjusteringen har jag flyttat längst in och den känns perfekt nu!ursäkta för dålig bild
Grattis! Ser riktigt bra utFick hem min BB36 förra veckan. måste säga att den känns fantastiskt bra, älskar storleken på den och den enkla tavlan. Microjusteringen har jag flyttat längst in och den känns perfekt nu!ursäkta för dålig bild
Måste testa natot nångång men länken är ju grym alltså!Jag har förståelse till varför det så sällan dyker upp annonser för denna. Är dock förvånad över att inte många verkar köra med tygbandet? Stentuff ju
Mitt Nato har oxå blivit liggande. Länken är så bra! Alltid när jag byter från länk till Nato på mina andra klockor så ångrar jag mig efter en nån dag och får byta tillbaka igen..Måste testa natot nångång men länken är ju grym alltså!
Jag är precis likadan kör gärna nato på mina beaters dock men det är ju en helt annan sak.Mitt Nato har oxå blivit liggande. Länken är så bra! Alltid när jag byter från länk till Nato på mina andra klockor så ångrar jag mig efter en nån dag och får byta tillbaka igen..
Finns en BB36 som vill bytas ut mot 114270 som sagt. "Wink wink"Börjar på att fundera om det inte är läge att avyttra U1:an till förmån för en BB36
Jag har en Sinn 114270 du kan få byta emot!Finns en BB36 som vill bytas ut mot 114270 som sagt. "Wink wink"
Smaken är som baken. BB41 är för stor för mig så mitt val blev enkelt. När BB58 kommer ut dock kan de bli läge att sälja BB36 då jag är svag för dykare.Är det värt att byta ute 79220R mot en BB36?
MVH Rookien
Tack! Du gjorde mitt val så mycket enklare, tror jag ger mig ut på jakt på en BB36. Dock är jag också en som gillar dykare, så BB58 skulle vara guldSmaken är som baken. BB41 är för stor för mig så mitt val blev enkelt. När BB58 kommer ut dock kan de bli läge att sälja BB36 då jag är svag för dykare.
16cm handled
Den ska enligt utsago börja dyka upp (pun intended) i septemberTack! Du gjorde mitt val så mycket enklare, tror jag ger mig ut på jakt på en BB36. Dock är jag också en som gillar dykare, så BB58 skulle vara guld
Den ska enligt utsago börja dyka upp (pun intended) i september
Jag hade en 79220B men kom inte överens med storleken. Bytte till BB36 och ångrar mig inte en sekund!Tack! Du gjorde mitt val så mycket enklare, tror jag ger mig ut på jakt på en BB36. Dock är jag också en som gillar dykare, så BB58 skulle vara guld
Tack! Jag försöker hitta en BB36 omgåendJag hade en 79220B men kom inte överens med storleken. Bytte till BB36 och ångrar mig inte en sekund!
Vad fotade du med där? Bland de bättre hobby-wristshotsen jag sett
Den e förjäkla go!