Åh tack du Fotat med min huawei P10 och redigerat i snapseed.Vad fotade du med där? Bland de bättre hobby-wristshotsen jag sett
Bjuder på en vanlig bild också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh tack du Fotat med min huawei P10 och redigerat i snapseed.Vad fotade du med där? Bland de bättre hobby-wristshotsen jag sett
Grymma bilder!Åh tack du Fotat med min huawei P10 och redigerat i snapseed.
Överöst med beröm här, riktigt kulGrymma bilder!
Vad har du kört för inställningar i Snapseed?
Kanske inte var Iphone man skulle köpa trots alltÅh tack du Fotat med min huawei P10 och redigerat i snapseed.
Dom är inte GS skarpa från start men tycker den där såg lite extra rund ut. Fler/bättre bilder?Någon som har input på denna? Tycker den ser lite väl rund ut på bandhornen (sönderpolerad?) eller har de inte så skarpa kanter från början?
Åh tack du Fotat med min huawei P10 och redigerat i snapseed.
Måste testa jag med men just de där att de ser för smalt ut har jag sett tidigare också. Får återkoppla hur mitt ser ut senareFick ett ryck och slängde på natot idag. Är egentligen ingen natoälskare men man måste ju testa!
Fördelar: bekvämt, behöver inte vara orolig för deskdiving
Nackdelar: gör att klockan ser mindre ut, camo känns lite töntigt, natot ser ut att vara någon mm för smalt?
Conclusion: Jag är en länkperson, även om natot är skönt så blir det nog byte tillbaka till länk inom några dagar
Grattis och välkommen in i värmen annorlunda att se en med lädret så nog får du posta fler bilder senare.Postar för första gången i denna tråd
Snyggt! Upp med bilder så vi får se den på läder! Är sugen på ett läder till min..Postar för första gången i denna tråd
Den är borstad! Kommer lite fler bilderGrattis och välkommen in i värmen annorlunda att se en med lädret så nog får du posta fler bilder senare.
Hur är den mellan luggarna? "råbearbetad" eller polerad?
Ok då är det ingen skillnad mot min på länk mellan luggarna. Stiligt!
strapcode har en del 19mm oyster tror jag!Hej!
Som ni sett ovanför beställde jag bb36 på läder. Vilket jag givetvis är nöjd med!
Jag är redan sugen på att beställa med länk och kan uppriktigt säga att originalet för 8300kr är lite för dyrt.
Har någon en länk liggandes, eller vet någon bra aftermarket som passar bb36?
Tack på förhand!
Stämmer, men där är inga endlinks på dem..strapcode har en del 19mm oyster tror jag!
Hmm då var det värre.. De har ju endlinks till black bay så kanske kommer snart!Stämmer, men där är inga endlinks på dem..
Nejdå, en 58a blir kompletteringsköpet Hoppas dock på lite nya färgkombos på denÄr det ändå inte läge för en BB36 att möjligen söka sig till ett nytt hem snart? Iom att BB58an tittar fram runt hörnet osv.....
Jag hade turen som fick tag på en genom forumet! Jag tror som du säger att 36'an och 58'an kommer komplettera varandra riktigt bra!Nejdå, en 58a blir kompletteringsköpet Hoppas dock på lite nya färgkombos på den
Härligt! Man kan aldrig ha för många klockorJag hade turen som fick tag på en genom forumet! Jag tror som du säger att 36'an och 58'an kommer komplettera varandra riktigt bra!
Grattis till en härlig klocka! Min har varit storfavorit i över ett år men nu ska den säljas. Dags att testa nyttBumpar tråden, den här landade i min ägo för ett par dagar sedan