Vänta en liten stund så har vi nog snart klarhet om den fanns i butik eller nätetJag ska försöka hinna förbi på lunchen imorgon. Återkommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta en liten stund så har vi nog snart klarhet om den fanns i butik eller nätetJag ska försöka hinna förbi på lunchen imorgon. Återkommer!
För att klargöra; jag vet inte om de har den i butik eller ej. Fick några bilder per MMS av en vän som hänvisade till Nymans websida, där jag såg pris och spec.
Haha verkligen...Misstänkte det men där fick du igen ett gäng Tudor nördar en liten stund ;-)
Länge sedan jag postade här, snöflinga idag!
![]()
Alltså, vilken härlig flinga du har! Hänger kvar i tråden fast jag är Tudorlös. Blir så glad av alla gamla subbarFin Flinga! Vad är det för ref?
Har själv en 7016 från 1968
![]()
Snyggt med nato som har PVD detaljer, har själv alltid tänkt att jag ska ha bortad stål till min 7016..Fin Flinga! Vad är det för ref?
![]()
Snyggt med nato som har PVD detaljer, har själv alltid tänkt att jag ska ha bortad stål till min 7016..
Fin Flinga! Vad är det för ref?
![]()
http://www.orologidilusso.biz/orolo...prezzo_a_sel=&ordine_sel=prezzo_desc&ref_sel=Jag hade ju inte räknat med att få 29% rabatt!! men kanske att de skulle gå ner 4-5tusen i alla fall. Men jag fick intrycket av att de skulle sälja slut sina till listpris även om jag inte köpte någon-så de gjorde väl rätt ur sin synvinkel-och jag ur min![]()
Det är en 94110 från ~81, är riktigt glad för den!!
Din 7016 har riktigt härlig patina, och passar grymt på natot - galet snyggt!
Jag hann inte förbi Nymans tyvärr. Däremot en snabbis till Krons för att köpa en Black Bay Blue trodde jag.....med de ville inte gå ner en krona från det nya listpriset och då blev det inget för mig.![]()
Åh fan tycker inte de brukar vara svåra att pruta hos. Sen vet jag att de säljer mängder med BB så de kanske vet att den går för listpris iaf då.
Har fått tips på både Show Commerce och PlusWatch på Chrono24. De har bra priser på Tudor!
Det är ett bra pris, jag blir sugenBBB
22596kr skeppat o klart till min address med SC, betalade med First Card.
Stämmer bra! Det var den klockan, föll dock för suget. Inte fan blev det bättre när jag fick hem den mitt i en BBB hypeDet är ett bra pris, jag blir sugen
Är det den klockan du hade ute på Köp & Sälj, eller har du beställt en till?
Jag lyckas inte hitta detta gummi när jag googlar, har det något ref. nummer? Har du några fler bilder?För de som vill köra ett gummi till sommaren på en Black Bay kan jag tipsa om Bonetto Flat Vent - Sitter över förväntan bra och fyller ut bra mot boetten.
![]()
Faktiskt! Underskattad modell! Speciellt den blåa, min favoritDe gör ju grymma chronos också...
![]()
Hahaha.. vilken diss "Speciellt den Blåa.."Faktiskt! Underskattad modell! Speciellt den blåa, min favorithade gärna fått vara 40 mm dock.
Nej då, absolut inte! Den gråa är ruskigt fin också. Men måste jag välja så skulle jag ta den blåHahaha.. vilken diss "Speciellt den Blåa.."
Jag lyckas inte hitta detta gummi när jag googlar, har det något ref. nummer? Har du några fler bilder?![]()