• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Submariner 7016 med nitat Oyster:happyhappy:
IMG_2923.JPG

Drar en chansning i tråden
Någon som sitter med en sub från 84? Såg en på c24 igår men Kanada är så låångt bort :)

Nej då, absolut inte! Den gråa är ruskigt fin också. Men måste jag välja så skulle jag ta den blå :)
jag tog inte illa upp. Tyckte bara det lät lite kul.. :)
Har provat den blå och håller absolut med, supertrevlig. Hade jag int redan köp den gråa så hade det nog blivit en blå..

• Like
Reactions: joF
Kan ju lägga upp dessa i den officiella tråden också... Provade de för två veckor sedan på Krons. Jag fick ingen "wow-känsla" alls, tråkigt eftersom att jag var sugen på den gröna efter Basel. Annars var storleken helt OK på min 16 cm handled.

Tudor Fastrider Chrono 42010N. CAUT är den röda, CUIR är den gröna. Listar 37 180 kr.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Specs från Nymans:

Kaliber: TUDOR Calibre 7753
Armbandsfärg: Svart
Urverk: Automatiskt
Boett: 316L Rostfritt stål
Glas: Safirglas
Armband: Gummiarmband med viklås
Mått: 42,00 mm
Vattentät till: 15 ATM (150 meter)
Garantitid: 3 år
Säkerhetslås: ja
Datumvisare: ja
Kronograf: ja
Gångtidsreserv ca: 46 timmar

Tudor Fastrider Chrono är tillverkad i mattpolerat 316L rostfritt stål och kronografknappar i mattsvart PVD.

Skruvkrona med dubbelt vattenskyddssystem.

OBS, finns även ett läderband

Kan ju lägga upp dessa i den officiella tråden också... Provade de för två veckor sedan på Krons. Jag fick ingen "wow-känsla" alls, tråkigt eftersom att jag var sugen på den gröna efter Basel. Annars var storleken helt OK på min 16 cm handled.

Tudor Fastrider Chrono 42010N. CAUT är den röda, CUIR är den gröna. Listar 37 180 kr.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Specs från Nymans:

Tudor Fastrider Chrono är tillverkad i mattpolerat 316L rostfritt stål och kronografknappar i mattsvart PVD.

Jag testade också denna. Blev tyvärr besviken jag med, ville gilla den gröna.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Specs från Nymans:

Den gula är nog den snyggaste. Ska definitivt sitta på läderbandet. Förstår inte varför Krons kör på gummi...

Tillbaka
Topp