Det hoppas jag verkligen.Får man sälja Tudor om man inte säljer Rolex? I längden alltså…
Skulle vara trist om storebror tog bort det segmentet också.
Men vem vet hur utvecklingen blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hoppas jag verkligen.Får man sälja Tudor om man inte säljer Rolex? I längden alltså…
Alla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer.Jag vet att Hours i Malmö endast säljer Tudor och inte Rolex, och de har vad jag vet aldrig sålt Rolex. Om de sen har ambitioner om att vara AD även för Rolex i framtiden kan jag inte svara på.
Jo det har du förvisso helt rätt iAlla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer.![]()
-Tror inte Rolex behöver fler AD för närvarande i alla fall. Men stiftelsen som äger båda kanske försöker öka volymerna på Tudor genom att använda en liknande strategi som med Rolex, alltså lite ”bättre” butiker, väntelistor och dylikt? Bara en funderingAlla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer.![]()
Att "bredda" Tudor lite kan väl också vara ett bra sätt för Wilsdoff att testa vattnet lite för olika modeller etc.?-Tror inte Rolex behöver fler AD för närvarande i alla fall. Men stiftelsen som äger båda kanske försöker öka volymerna på Tudor genom att använda en liknande strategi som med Rolex, alltså lite ”bättre” butiker, väntelistor och dylikt? Bara en fundering![]()
Ser riktigt snyggt ut. Är där lite lyster i det bandet?![]()
Tudortorsdag på hemmakontoret feat. nytt vävt NATO från Wristbuddys / @Lavatt efter rekommendation från @Staafen.
Känns riktigt bra! Både snyggt och bekvämt. Brukar aldrig annars gilla att bära NATO på det "riktiga" sättet utan kapar alltid bort det andra lagret och viker ihop det som blir över på undersidan av handleden men i det här fallet överväger jag att låta bli![]()
Är den ny eller har jag bara missat att du har denChronoFredag
Behövs lite blått för att pigga upp fredagen
![]()
Ja, det finns definitivt! Inte så mycket att det tar över utan bara så det ger lite extra premiumfeeling tycker jagSer riktigt snyggt ut. Är där lite lyster i det bandet?
Ja det ser riktigt tjusigt utJa, det finns definitivt! Inte så mycket att det tar över utan bara så det ger lite extra premiumfeeling tycker jag![]()
Kan nog ha haft den sen 2017/2018. Bytte bort min Pelagos mot den.Är den ny eller har jag bara missat att du har den![]()
Alla vill säkert, men inte alla får.Alla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer.![]()
Vad hände sälja igen?I’m back
![]()
Vad hände sälja igen?![]()
J*vlar vad krispig bild-Jag var sugen för ett tag sedan på en Explorer 36. När jag insåg hur löjligt svårt det är att få köpa en då tänkte jag att jag skippar det köpet, jag har ändå aldrig varit intresserad av Rolex tidigare. Nu är suget efter en Explorer tillbaka. Ska jag kunna ge mig på jakt efter den klockan då krävs det uppoffringar
Men jag gillar min BB58 skarpt annars. Så länge den inte blir såld så hinner jag ändra mig.
![]()
Kolla med @FilPro hört rykten om att han säljer......J*vlar vad krispig bild
Måste ha en BB58 igen.. Bara jag får sålt min nuvarande Tudor![]()
Har varit lite sugen men tror inte jag kan bära upp glittret tyvärr.Bara någon köper min Prince så..![]()
Nej är nog en tröskel för många kanske.. Var själv osäker om jag vågade testa det. Snyggt men är nog mer för tool watchesHar varit lite sugen men tror inte jag kan bära upp glittret tyvärr.
Däremot är jag riktigt sugen på modellen utan stenar. Står mellan den, Tank eller omköp av BB58 blå….. i-landsproblemen är mångaNej är nog en tröskel för många kanske.. Var själv osäker om jag vågade testa det. Snyggt men är nog mer för tool watches![]()
Ja, hemska problem vi har!Däremot är jag riktigt sugen på modellen utan stenar. Står mellan den, Tank eller omköp av BB58 blå….. i-landsproblemen är många![]()
Snart dax att göra något , en tur till Globen kanske.
![]()