• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet att Hours i Malmö endast säljer Tudor och inte Rolex, och de har vad jag vet aldrig sålt Rolex. Om de sen har ambitioner om att vara AD även för Rolex i framtiden kan jag inte svara på.
Alla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer. :D
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Alla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer. :D
-Tror inte Rolex behöver fler AD för närvarande i alla fall. Men stiftelsen som äger båda kanske försöker öka volymerna på Tudor genom att använda en liknande strategi som med Rolex, alltså lite ”bättre” butiker, väntelistor och dylikt? Bara en fundering 🤔
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
-Tror inte Rolex behöver fler AD för närvarande i alla fall. Men stiftelsen som äger båda kanske försöker öka volymerna på Tudor genom att använda en liknande strategi som med Rolex, alltså lite ”bättre” butiker, väntelistor och dylikt? Bara en fundering 🤔
Att "bredda" Tudor lite kan väl också vara ett bra sätt för Wilsdoff att testa vattnet lite för olika modeller etc.?
 

pharaoh

Omega
Chrono-fredag

91E7B3C9-CACA-4FD2-8FF7-92E90EF91BF2.jpeg
 

keckepro

Breitling
15CF2072-2E2E-4682-A2AC-F9364C675AA5.jpeg

Tudortorsdag på hemmakontoret feat. nytt vävt NATO från Wristbuddys / @Lavatt efter rekommendation från @Staafen.

Känns riktigt bra! Både snyggt och bekvämt. Brukar aldrig annars gilla att bära NATO på det "riktiga" sättet utan kapar alltid bort det andra lagret och viker ihop det som blir över på undersidan av handleden men i det här fallet överväger jag att låta bli 😅
Ser riktigt snyggt ut. Är där lite lyster i det bandet?
 

FredrikRolex

Omega
2-Faktor
Alla vill väl sälja Rolex? Måste vara ovanligt att en AD har Tudor och inte Rolex. Å andra sidan kräver det ju stora lokaler att sälja både Rolex och Tudor för man kan ju inte leva på tomma displayer. :D
Alla vill säkert, men inte alla får.
Nymans i Västerås t.ex. blev jag varse inte får sälja Rolex längre men fortfarande Tudor.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Vad hände sälja igen? :oops:

-Jag var sugen för ett tag sedan på en Explorer 36. När jag insåg hur löjligt svårt det är att få köpa en då tänkte jag att jag skippar det köpet, jag har ändå aldrig varit intresserad av Rolex tidigare. Nu är suget efter en Explorer tillbaka. Ska jag kunna ge mig på jakt efter den klockan då krävs det uppoffringar 😇

Men jag gillar min BB58 skarpt annars. Så länge den inte blir såld så hinner jag ändra mig.

E5A1C4BB-7805-4FF1-B274-02C53C90D398.jpeg
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
-Jag var sugen för ett tag sedan på en Explorer 36. När jag insåg hur löjligt svårt det är att få köpa en då tänkte jag att jag skippar det köpet, jag har ändå aldrig varit intresserad av Rolex tidigare. Nu är suget efter en Explorer tillbaka. Ska jag kunna ge mig på jakt efter den klockan då krävs det uppoffringar 😇

Men jag gillar min BB58 skarpt annars. Så länge den inte blir såld så hinner jag ändra mig.

E5A1C4BB-7805-4FF1-B274-02C53C90D398.jpeg
J*vlar vad krispig bild 😍

Måste ha en BB58 igen.. Bara jag får sålt min nuvarande Tudor 😂
 
Topp