Nortman
Basic
Hittade denna nu, helt klart intressant:Hört samma!
Lite sugen på att lägga till den i samlingen men inte sugen på den patinan du nämner och som jag hört om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade denna nu, helt klart intressant:Hört samma!
Lite sugen på att lägga till den i samlingen men inte sugen på den patinan du nämner och som jag hört om
Hört samma!Spännande detta, tänkte ställa frågan själv! Har hört att den blir gul ganska fort trots lovord om speciell blandning av silver och annat i materialet…
Inte så farligt ändåHittade denna nu, helt klart intressant:
Visserligen men ändå tråkigt att den gulnar efter edan en månad… Man blir ju orolig för hur den kommer att se ut efter några år. Dock garanterar ju Tudor att man ska kunna återställa till original med en polering.Hört samma!
Inte så farligt ändå
Jag frågade Tudors ombud om det på Nymans eventet.Spännande detta, tänkte ställa frågan själv! Har hört att den blir gul ganska fort trots lovord om speciell blandning av silver och annat i materialet…
Kul att du frågade, konstigt att han inte nämnde det gula som uppenbarligen uppstått för herrn i videon jag länkade tidigare. Men som sagt, kanska det blir bättre med tiden!Jag frågade Tudors ombud om det på Nymans eventet.
Han sa att den skulle bli något mörkare men gul hörde jag inget om.
Har för mig att han även pratade om en speciell ytbehandling men hjälp mig @Deskdiversthlm , kommer du ihåg detaljerna där ?
Ska oavsett bli väldigt intressant att höra om diverse patina upplevelser här i tråden framöver.
Haft min sedan de släpptes kan inte se någon förändring.Någon som har en BB58 925 och märkt av någon slags patina på caset?
Har för mig att han även pratade om en speciell ytbehandling men hjälp mig @Deskdiversthlm , kommer du ihåg detaljerna där ?
Gillar att man körde på orginal loggan. Över tid tro jag att en mer modern tappning hade blivit trist och det blir ett försök att göra det till en ”Tudor edition” istället för en jubileumsutgåva från Nymans.Vad tycks?
Jag hade definitivt föredragit en stilren rak text Nymans 1851
Är ok men inget jag går igång på så jag är glad att jag tackade nej till den och köpte 925:an iställlet.Vad tycks?
Blandade känslor. Tveksam till utseendet men en rolig klocka som blir en keeper (kan vara bra då det blir min sjätte 58:a). Så sammanfattningsvis är jag glad över att hämta den idagVad tycks?
Jag är nöjd. Känns som om Tudor varit villiga att göra större förändringar än övriga moddade klockor jag sett från dem. Man har ex. tagit bort WR märkningen för att få en mer balanserad tavla. Man har även en flerfärgad logotyp vilket jag inte sett tidigare. Sedan är även bakboetten lasergraverad direkt från Tudor. Var själv lite tveksam i början men tycker det är en conversation piece. Logotypen syns inte så mycket irl. På bilder ser allting mycket större ut. Hade man krympt den så hade man knappt sett vad som står Hoppas du ska bli nöjd.Blandade känslor. Tveksam till utseendet men en rolig klocka som blir en keeper (kan vara bra då det blir min sjätte 58:a). Så sammanfattningsvis är jag glad över att hämta den idag
Vad är det för band?Är det Tudortorsdag eller?
Det är ett Hirsch Forest.Vad är det för band?
Ser tunt och fint ut! Ogillar för tjocka läderband!Det är ett Hirsch Forest.
Det är tunt och följsamt.Ser tunt och fint ut! Ogillar för tjocka läderband!
Måste testas
Lite som du...Det är tunt och följsamt.
Hahaha! Jag tänkte helt ärligt nu skriva exakt det till dig men höll igen. Blir väl snart avstängd annars.Lite som du...
Jag ska absolut testa!
Lite som du...
Jag ska absolut testa!
Tror inte det…Hur ligger det till egentligen, kan man kliva in hos valfri AD och köpa en LHD över disk i dagsläget?
saker man funderar på mellan varven
Vanlig finns online hos Krons. Har för mig att det fanns en LHD för ett par veckor sedanTror inte det…