Hahaha, ja jag vill ju inte kliva in och trampa folk på tårna det första jag gör för att jag inte kan kutymen, speciellt inte när man hittat ett forum man gillar
Lysande! Tack. Just omega och deras speedmaster .005 är en utav de andra jag kollar på.
Såklart har du helt rätt i att min jämförelse inte är helt rättvis. Poängen jag ville göra var att få fram att det alltid finns kunniga människor att rådfråga för att inte göra bort sig som ny. Därför såg jag inget märkligt i att fråga om det fanns någon sådan här. Det jag verkligen vill ha har jag inte råd med än, så på vägen mot målet så tänkte jag passa på att prova lite andra klockor jag är intresserad utav, men eftersom jag jobbar mig mot en dyrare så känns det (för mig personligen) dumt att köpa en jag tappar för mycket (enligt mig) på under en kort period. Jag har väldigt svårt att känna koppling till materiella ting rent generellt och tröttnar fort på prylar, därför är det för mig inget jag lägger stor vikt vid. Låter kanske märkligt på ett sådant här forum, men vem vet, jag kanske ändrar inställning helt när jag hittar "den rätta" klockan