Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna eviga väntanNow this…..
![]()
Mock up eller the real thing om en vecka vet vi…..
Så in i……….Denna eviga väntan![]()
Now this…..
![]()
Mock up eller the real thing om en vecka vet vi…..
På Beckhams läckta bild ser indexen mot tavlan annorlunda ut? Detta känns som en mockup.
Riktigt fin!TudorTorsdag och idag kör vi silver. Fasen vad jag tycker om denna
![]()
![]()
Riktigt fin!
Börjar bli hyfsat lockad att testa när man ser bilderna på den =)
ExaktJa, när din blåa är såld så har du ju en plats över i lådan![]()
Inte helt överraskande, tycker den känns ok. Men är lite tveksam till välvda spring bars. Känns väldigt nicheVar precis inne på Krons och snackade lite Tudor (provade även en Panerai, fy på mig).
Kom att prata om november-släppet. Kunde ana på ansiktsutrycket att en ”Beckham-Pelagos” är det som kommer…
Blir intressant att se om den kommer med on the fly justering.Inte helt överraskande, tycker den känns ok. Men är lite tveksam till välvda spring bars. Känns väldigt niche
Va har du inte börjat tälta ännu?Så in i……….![]()
Biblioteksgatan kl. 16.30.......Va har du inte börjat tälta ännu?
Fiy Klocka och länk är äkta enlig Rob Engström (värdeintyg kostade för övrigt 1500kr). Dom misstänkte dock att länken eventuellt hade blivit "renoverad" någon gång.Reagerade också på det, här kommer lite mer bilder (sista bilden är tagen med en annan mobil)
Härligy och skönt att ha det avklarad. Nu är det bara att njuta!Fiy Klocka och länk är äkta enlig Rob Engström (värdeintyg kostade för övrigt 1500kr). Dom misstänkte dock att länken eventuellt hade blivit "renoverad" någon gång.
Var ju förbi med kaffe men det var så många i tältetBiblioteksgatan kl. 16.30.......![]()
Edit: @Been vart är min soppa eller vad du nu skulle komma förbi med![]()
Så alla som var säkra på att länken var 100% tvärfejk hade fel. Tycker du borde fakturera "expertpanelen"?Fiy Klocka och länk är äkta enlig Rob Engström (värdeintyg kostade för övrigt 1500kr). Dom misstänkte dock att länken eventuellt hade blivit "renoverad" någon gång.
Jag tror fortfarande inte att länken är kosher. Klockan, absolut. Men inte länken. Såg även att du fått ett värderingsintyg, som inte säger något om länken.Fiy Klocka och länk är äkta enlig Rob Engström (värdeintyg kostade för övrigt 1500kr). Dom misstänkte dock att länken eventuellt hade blivit "renoverad" någon gång.