Vem är det som tältar nu igen?
Kan bli kallt inatt så ta med extra sockar!
check!
@Been kan man lägga matbeställningar till dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem är det som tältar nu igen?
Kan bli kallt inatt så ta med extra sockar!
Absolut bara lägga en beställning i tre exemplar.
Instämmer, orginalet kom väl head only? Däremot hade det varit skoj att kunna byta band.Alltså, är det bara jag som tycker det är självklart att en MN-klocka ska komma på MN-band?
- Plus för datumvisning, även om den nya bör vara väldigt ”Toolwatch”.
att den blir mindre kommer nog många gilla men jag undrar om den kan slå originalet.
Jag har inget emot att den inte kommer på länk (även om jag skulle önska det). Fasta bandstift tycket jag dock är lite av en pina då man endast kan använda nato (Erikas har visserligen även MN som går att använda till fasta bandstift). Hur mycket jag än gillar nato så är det roligt om man kan växla med andra band också så som sailcloth, canvas etc.
Gammal bild för de som inte sett.
Vet att open end finns men tror att de fungerar rätt dåligt om designen är som på bilden. Ser ut att vara mycket material och inte alls lika smalt som "vanliga" fixed bars. Men det kanske är bara prototypen som såg så ut?Klart man kan använda annat än nato på klockor med fasta bandstift.
T.e.x vad dom kallar open end på engelska som på den här TGn och finns säkert mer om man vill undvika djävulens påfund med band under klockan.
Skönt och smidigt.
Head only?Instämmer, orginalet kom väl head only? Däremot hade det varit skoj att kunna byta band.
Nu blev jag nyfiken, vad var det för gummi den levererades med?Head only?
Länk + gummi var det man fick med. Drömmer mig bort till den gamla goda tiden när man även fick ett Nato till sin Tudor!
Ah. Så klart @Deskdiversthlm snackar om original-Tudor-MNNu blev jag nyfiken, vad var det för gummi den levererades med?
Edit: Oops, misstänker du snackar om Pelagos, och jag om original-MN-Subbarna
En ”schysst” AM-länk som den här fransosen hittat; med bilhandlarhängInstämmer, orginalet kom väl head only? Däremot hade det varit skoj att kunna byta band.
Ja det vore något. De kan ju kombinera tidigare släppet och erbjuda i guld………..En ”schysst” AM-länk som den här fransosen hittat; med bilhandlarhäng
Kanske detta som släpps imorgon…
Koolt ju! Förresten är det inget bilhandlarhäng, sitter utanpå dykardräkten ser du väl, duhEn ”schysst” AM-länk som den här fransosen hittat; med bilhandlarhäng
Kanske detta som släpps imorgon…
Ah. Du menar ett dykardräktshäng?Koolt ju! Förresten är det inget bilhandlarhäng, sitter utanpå dykardräkten ser du väl, duh
Jag vet en AD som har den nya svarta kronografen inne, skicka PM vid intresse.
Samt uppochner . Hoppas innerligt att det är en reissue av denna vi har att vänta oss imorrn!Koolt ju! Förresten är det inget bilhandlarhäng, sitter utanpå dykardräkten ser du väl, duh
Eller hur! Vet inte om det handlar om franskt mode eller om det faktiskt har nån form av funktion, tippar på det förstnämndaSamt uppochner . Hoppas innerligt att det är en reissue av denna vi har att vänta oss imorrn!
Den är ju grymt toolig. Om färgåtergivningen är korrekt så känns det bra med den lite mörkare blå än nyansen på Pelagosen.Hur jag än vrider och vänder på detta så landar jag i att den behöver hamna på min handled
€2200?Kopierar en intressant frågeställning från watchuseek. Vad tror ni den nya landar på?
Budet där är ca €2200. För lite imo; tror den landar på 3200
Kändes onekligen väldigt optimistiskt
Jag måste också ha en sådan, tror jag. Förutsatt att den är minst 40mm.Hur jag än vrider och vänder på detta så landar jag i att den behöver hamna på min handled
Ja. 200m = ingen he-valve och brist på länk drar ju ner priset men det är ju ändå en Tudor OCH den är i titan. Jag tror på 35. Hoppas bara den inte är LE.Kändes onekligen väldigt optimistiskt
200m? Vafalls, ska attackdykarna inte ens kunna diska, snyta sig och tvätta händerna med klockan på?Kopierar en intressant frågeställning från watchuseek. Vad tror ni den nya landar på?
Budet där är ca €2200. För lite imo; tror den landar på 3200
Spännande att se imorgon, vill gärna komplettera med en dykare till min BB36, det här kanske kan bli den som får fylla platsenHur jag än vrider och vänder på detta så landar jag i att den behöver hamna på min handled
Min gissning är att den blir 39mm.Jag måste också ha en sådan, tror jag. Förutsatt att den är minst 40mm.
Den funkar till ytsim iaf.200m? Vafalls, ska attackdykarna inte ens kunna diska, snyta sig och tvätta händerna med klockan på?