meo_swe
Guld
Ska sjukt nog vara nykter... Så jag kommer 0340 ligga i köket. Med en halvfull whiksyflaska vråla Adeletexter till min inneboende eller den söta grannens kidnappade kattIn i dimman![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska sjukt nog vara nykter... Så jag kommer 0340 ligga i köket. Med en halvfull whiksyflaska vråla Adeletexter till min inneboende eller den söta grannens kidnappade kattIn i dimman![]()
Blankpolerat.Ska spännet på 93150 vara borstat eller högblankpolerat? Antar att det ska vara borstat men vill vara säker innan jag borstar det.![]()
Haha, gick på det faktiskt.Blankpolerat.
Edit: såg att jag var för sen...
Edit 2: skoja bara![]()
Tycker det ser mycket bra ut!Shit, det blev ju bra även i "dagsljus". Länken ser helt ny ut och finishen matchar ändlänkarna och min oborstade nya länkbit klockrent. Mycket nöjd!
![]()
![]()
79090-89 på 93150.
Bra gnussat! Bra du sket i loggan. Hade en 93150 där den bara var synlig i vissa vinklar i motljusShit, det blev ju bra även i "dagsljus". Länken ser helt ny ut och finishen matchar ändlänkarna och min oborstade nya länkbit klockrent. Mycket nöjd!
![]()
![]()
79090-89 på 93150.
Hehe, ja det är inte jättesexigt. Skickar jag iväg den för att bli tightad så kommer jag be dem skita i polering. loggan är inte 100% krispig nu heller men det duger.Bra gnussat! Bra du sket i loggan. Hade en 93150 där den bara var synlig i vissa vinklar i motljus![]()
Tack! Såklart, lite roligare än att bara slänga in en bild på en klocka även om det också fyller en funktionSnyggt @yonsson
Grymt att du delar med dig!
Var det någon som sa bastubad?Var det någon som sa regimental strap?
![]()
Jag fattar inte varför min telefon hatar mig. Min förra S4 funkade i ur och skur, medans skitsonyn bara är värdelös. Jävla potatiskvalité på bildernaVar det någon som sa bastubad?
iPhone!Jag fattar inte varför min telefon hatar mig. Min förra S4 funkade i ur och skur, medans skitsonyn bara är värdelös. Jävla potatiskvalité på bilderna
Jag har spräckt min skärm och böjt den... Väntar på vad de ska presentera nu i september. Hoppas på lite bättre batteritid. Fulladdad i morse, 12% vid tvåtiden.Tyvärr är detta ett problem som dykt upp nu efter semestern. Får väl skicka in telefonhelvetet igen...
Samma här. 5s hade lite bättre batteritid iaf!Jag har spräckt min skärm och böjt den... Väntar på vad de ska presentera nu i september. Hoppas på lite bättre batteritid. Fulladdad i morse, 12% vid tvåtiden.
Så där ja! Snyggt!
@icalle
Vill varmt rekommendera appen snapseed nu när du kan ta bra foton också. Rolig, bra, enkel och gratis bildredigeringapp.
![]()
Bra val, allt annat är skit!Ska kika in, har återgått till iPhone igen. Fösta sen 3gmodellen.