Vad är det för mysko länk?Första gången jag använder länk på denna. Rassel rassel, men nice.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för mysko länk?Första gången jag använder länk på denna. Rassel rassel, men nice.
![]()
7836 med 358 endbitarVad är det för mysko länk?
Samma här. Men min gamla verkar ha en shysstare live nu, mer actionTittar genom "arkivet"... Saknar denna lite grann.![]()
Tudor Heritage Black Bay 79220R-95740![]()
Den får vara med om allt. Till användning kommer den iaf. Mina andra klockor samlar damm eller används av andra familjemedlemmar för att Tudorn får så mycket handledstid.Samma här. Men min gamla verkar ha en shysstare live nu, mer action@Luciano Cau
Samma här. Men min gamla verkar ha en shysstare live nu, mer action@Luciano Cau
Ref 56000, uttagen december 2013. 39mm. Köpte klockan beggad i Mars och har i princip varit OWG sen dess. Är oerhört nöjd med klockan och enligt mig är det ett perfekt dressur. Den är simpel men ändå väldigt elegant. Den grå/silver urtavlan skiftar färg skönt när den får solljus på sig. Mycket klocka för pengarna och är sjukt nöjd än så länge. Tycker att länken är väldigt skön och den känns rejäl trots att den är ganska liten och lätt. Skulle önska lite längre power reserve, tror den ligger på 38 timmar men så länge den sitter i winder är det ju lugnt. Börjar dock bli lite tråkigt att bara ha denna klocka och ett komplement i en BB eller Pelagos tror jag skulle vara perfekt
@tomva1
Helt säker på att det inte är en hägring? Nästan så jag tyckte min 76100 lös efter laddning men det var bara hoppet och inbillningHar för övrigt upptäckt att tritiumet på tavla och visare fortfarande lyser svagt. Det krävs dock totalt mörker och "nattögon" för att se det. Rätt cool. Inlägget har tyvärr slutat lysa helt.
Riktigt snyggt får jag säga. Får bli ett liknande och ett sandfärgat i mocka inom kort!Snyggt! Länk är alltid bra tycker jag.
Bonusbild på Bulangskinnet;
![]()
Den lyser, det är ingen hägring. Tog den från klocklådan (som är stängd=mörk) efter ett dygn, satte den på armen när jag skulle somna (det var mörkt) och den lös när jag vaknade kl 03:00.Helt säker på att det inte är en hägring? Nästan så jag tyckte min 76100 lös efter laddning men det var bara hoppet och inbillning![]()
Ursäkta? Tycker synd om din fru/flickvän i så fall.En kvällsbild på The lollipop på ballen från södra Skåne
![]()
Mysko?Vad är det för mysko länk?
att den är så hårig?Ursäkta? Tycker synd om din fru/flickvän i så fall.
Tyckte ändlänkarna såg mysko ut eftersom man inte ser hålen vid infästningen.
What? Lite väl obscent för KS...En kvällsbild på The lollipop på ballen från södra Skåne
![]()
Ahaaaa nu är jag med! Ballen är ju balkongen!What? Lite väl obscent för KS...
Endbitarna (och Länken) satt på enTyckte ändlänkarna såg mysko ut eftersom man inte ser hålen vid infästningen.
Säger McGyver att det funkar så runkar det.Hört att häxan ska funka, stämmer det?
Säkert. Jag har använt kromglans med bra resultat.Hört att häxan ska funka, stämmer det?
HahahaSäger McGyver att det funkar så runkar det.![]()
Balle är väl ändå en synonym för kuk men det är ju inget som stämmer i södra Sverige så ni kanske har missförstått det ocksåHahaha
Du vet att ballen nere i Skåne är röven va? Blev ett rätt rejält missförstånd när jag var ny här nere kan jag säga!
Jag är smålänning så ballen är pungen och där hade det varit lite besynnerligt men en tudor sub
Då provar jag häxan!
Säkert, men en tub Polywatch är ju inte jättedyr.Hört att häxan ska funka, stämmer det?
Kör bara! Hade jag haft kapitalet hade jag köpt en Blå Pelagos direktHej allihopa!
Har nu sålt några dyrare klockor och bestämde mig för att köpa en Tudor Pelagos 25600tb dvs den blå versionen!
Jag har inte någon erfarenhet av Tudor över huvud taget så jag läser och läser och stoppar in en massa tillit i mitt beslut.
Snälla hjälp mig att stanna kvar i det beslutet.
Har hundra frågor så skriv gärna vad ni tycker om mitt beslut?
Mvh BB