• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gummo

Joker
2-Faktor
Myste i solen idag med Scaramangas flinga, mkt bra! Suget efter en plexisub är enormt nu! :(

image.jpg
image.jpg
Förstår dig men förstår inte problemet. Det är väl bara köpa dig en plexisub. Inte världens mest sällsynta klocka:) kom igen nu, bra grabbar ska ha bra klockor!
 

mega

Rolex
Hej allihopa!
Har nu sålt några dyrare klockor och bestämde mig för att köpa en Tudor Pelagos 25600tb dvs den blå versionen!
Jag har inte någon erfarenhet av Tudor över huvud taget så jag läser och läser och stoppar in en massa tillit i mitt beslut.
Snälla hjälp mig att stanna kvar i det beslutet.
Har hundra frågor så skriv gärna vad ni tycker om mitt beslut?
Mvh BB
Jag kan nästan sätta pengar på att du kommer att bli supernöjd. Skulle du mot all förmodan inte bli det så är nog den modellen väldigt lättflippad.
Modigt! Gillas!
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Jag är på jakt efter en snygg Silikon / Gummi rem till min BBB är det någon som har förslag? Gärna med butterfly spänne
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg

Fick hem länkbitar från Japan idag till min 93150-länk. Skickades därifrån i fredags, rätt OK leveranstid. :)
Nu passar länken, fortfarande inte imponerad. Bättre viktfördelning än tidigare dock.

Clasp code W betyder tydligen 1995 ( eller 98).
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ska spännet på 93150 vara borstat eller högblankpolerat? Antar att det ska vara borstat men vill vara säker innan jag borstar det. :)
 
Topp