• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.

2021_0623_21530000-01.jpeg
2021_0623_21510000-01.jpeg
Vet ej om jag är sen på bollen men med tanken på dina andra klockor så skulle en vit sitta bra i samlingen 🙏
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Vet att Krons hade kö på den vita i sommras men det har säkert ändrats sedan dess.
Denna är inte lika fin som dina kinesiska quartzare men kanske fullvärdigt alternativ. Det står ju Panda och allt ;)
1637187650767.jpeg
Magisk deal:
Man köper nu och njuter i förtid….vet inte hur det funkar, men det låter magiskt 😍
Sen får man någon väldigt liten dogtag men inget Nato om man bor i EU. Låter ändå vettigt. Vi Européer har för många Nato redan!
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Jag hade en kompis som ringde och frågade på den svarta , han fick 12-24 månaders väntetid som svar. När jag frågade så var det ingen väntetid. Han hade ingen historik men det har jag, så tyvärr görs det skillnad på olika köpare.
så är det, men även vilken säljare kan spela en ganska stor roll. För egen del kan det vara tvärtom. Diskuterar jag med en säljare jag knappt träffat kan det komma en antingen helt överoptimistisk uppskattning eller extremt pessimistisk.
 
Topp