Tog fram min svarta BB58 eftersom det är Tudortorsdag. Måste tyvärr erkänna att kärleken till den svalnat rejält. Återigen inser jag att jag inte trivs med klockor utan datumvisning. Måste också konstatera att jag inte är förtjust i hur Tudor mer och mer börjar likna Rolex vad gäller marknadshantering. Det pratas mycket om kölistor och väntetider på de populära modellerna och när man nu introducerar en intressant nyhet (Pelagos MN) så ”ser man till” att det inte finns klockor att köpa för ”vanliga” kunder.
Nu skall ingen skugga falla över min BB58, den fungerar perfekt och inte heller över Nymans Ur i Västerås, personalen där är väldigt trevliga, hjälpsamma och kompetenta, men tyvärr känner jag att det här inte passar mig. Jag övergav Rolex 2018 pga marknadshanteringen och tyvärr blir det nog samma sak med Tudor för mig.
- Och nu är den borta
.
Nu skall ingen skugga falla över min BB58, den fungerar perfekt och inte heller över Nymans Ur i Västerås, personalen där är väldigt trevliga, hjälpsamma och kompetenta, men tyvärr känner jag att det här inte passar mig. Jag övergav Rolex 2018 pga marknadshanteringen och tyvärr blir det nog samma sak med Tudor för mig.
- Och nu är den borta
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Senast ändrad: