Mattan
Silver
Ja det är det. Mycket nöjd, storleken är ju trevlig också.Har haft datejust innan och det funkar men känns på gränsen för mig. Denna är med sina 38mm perfa.Är det den som Gripenbro hade till salu? Riktigt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är det. Mycket nöjd, storleken är ju trevlig också.Har haft datejust innan och det funkar men känns på gränsen för mig. Denna är med sina 38mm perfa.Är det den som Gripenbro hade till salu? Riktigt fin!
Ja det är det. Mycket nöjd, storleken är ju trevlig också.Har haft datejust innan och det funkar men känns på gränsen för mig. Denna är med sina 38mm perfa.
Lika bra att jag postar en bild på Smurfen. Dagsfärsk blå 79090 och Tudorsub nr 3 jag avverkar.
Jasså, det blev ingen flinga Grattis!
Tack!
Nä, du ville inte sälja din, min gamla
ALLT är till salu, det handlar bara om rätt pris Fast jag ska erkänna att jag är väldigt fäst vid den...
...därför borde du posta en bild till på den!
En med pointed Crown guards
http://www.chrono24.se/tudor/submariner-pointed-guard--id2527150.htm
Har du fått länk på din ?
Nope, inte än. Ska ev få låna två länkbitar från flingan jag har på armen just nu. Ska ta tag i länkbitsletandet snart.
Edit: Antar att du menar till 7017?
Verkar vara dåligt med info om detta, kanske 16 eller 18 mm? Caset är ju bara 33 mm med kronan.Vad mäter Mini mellan luggarna? Får inte fram info via internet. Någon som vet?
Mm precis, den jag menade.
Håller tummarna att du får ordning på den, blir en annan klocka med länk
Japp, visst är det den .Grattis! Den var fin
Var det den som låg ute på TTT?
Japp, visst är det den .
Enda som jag inte gillar helt 100 är att visarna är mycket vitare än tavlan. Ska se om det kan lösas med soyabad eller liknande.Den är fin Var och nosade på den innan jag knep Smurfen.
Verkar vara dåligt med info om detta, kanske 16 eller 18 mm? Caset är ju bara 33 mm med kronan.
Mailat min italienare, han brukar vara snabb på att svara. Exakta mm får vi strax veta
Ungefär 30 sekunders googlande tar ju fram att det är 17mm mellan luggarna.
T.ex. ref# 7837 / 7837/0 samt 369b ändlänkar passar på mini-subarna.
Ni får skaffa svart bälte i googlande boys!
Då är 18mm inga konstigheter.