Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drar iväg ett mail till dig när jag bestämt mig. Sugen på en custom order, maybe. Fett va?
Är minin i hamn Ernesto ?
Snart så min vän, snart så. Skickas idag!
Snart så min vän, snart så. Skickas idag!
Du måste bjuda oss på en teaserbild!
Håll tillgodo...
Rosa och guld?!?!,!
Ah ah ah, bara EN teaserbild. Förhoppningsvis dyker den upp imorgon. Rosa och guld, eller inte får vi se
Har inte tid att läsa igenom hela tråden, men har du tjackat en mini-sub?
Stämmer!
Cool! Vad har den för diameter?
min julklapp en 39mm från 2013
Vad jag gillar den här... Har bara tagit av den en gång sedan jag fick hem den.
Riktigt snygg är den! 33mm sitter ju verkligen helt perfekt på din handled med
Se upp med Milgaussen! Bara tavlan är 32 mm. Ungefär lika stor som hela din Tudor...Tack! Blir lite orolig, min femte paketöppning kanske blir en Milgauss. Den är rätt stor. Får testa den på GTGn senare!
Edit: stor jämfört med mina klockor
Se upp med Milgaussen! Bara tavlan är 32 mm. Ungefär lika stor som hela din Tudor...
A
Tudorn sitter som en smäck. Hur stora är dina handleder?
Fräsch! Det är alltså en modern modell?
Var har du hört det? Om man nyfiket får fråga?precis
tudor ska sluta producera dem ,för att stora sister rolex tycker att det gör konkurens till deras dyrare variant
Ernesto, det ser ju bra ut med en lite mindre klocka på dig. Ta till vara på det. Finns ju prisvärda klockor från de tre stora i den storleken. Black bay t.ex. kan nog bli för stor för dig.
Här är min lite äldre släkting.