Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nya bilder, inte tagit mig iväg än för att få det fixat!Är det nya bilder nu eller har du fått det åtgärdat? Måste ju gå att få fixat under garantin.
En gång fick jag hem en helt ny klocka som såg ut sådär, den fick åka iväg på garantin direkt
Kan man alltså ladda den intravenöst? Låter fantastiskt skulle ha en konstant fullladdad klocka dåJag gillar den konkreta power reserve mätaren.
Gick naturligt ner under natten men efter två koppar kaffe så är den på väg upp igen
Verkar såKan man alltså ladda den intravenöst? Låter fantastiskt skulle ha en konstant fullladdad klocka då
Grattis till din nya klocka
Ha ha va fan blev det vitt ändå ??
Grattis till din nya klocka
Haha jag velade verkligen in i det sista men den vita är riktigt bra sticker ut lite mer från övrigt känner jag. Den bars även mindre än vad jag mindes. Jag är mycket nöjd!Ha ha va fan blev det vitt ändå ??
Trodde du bestämt dig för svart.
Snygg oavsett!
Stort tack!Grattis!
Riktigt snygg klocka, bra val
Stort tack!Riktigt snygg klocka, bra val
Grattis @Staafen ! Fantastiskt fin klocka!
Härlig , grattis till en grym klocka hoppas du blir lika nöjd som jag är med min.
Men var är min inbjudanLaddar upp för korvfest!!
Den är grym den där har provat den ett par gånger så får väl se om det dyker upp på min arm någon gång.
Men var är min inbjudan
Sådärja! Man ska alltid lita på BankAnden Grattis, den är riktigt häftig
Grattis @Staafen ! Fantastiskt fin klocka!
Härlig , grattis till en grym klocka hoppas du blir lika nöjd som jag är med min.
Stort tack gubbs, det känns riktigt bra!Sådärja! Man ska alltid lita på BankAnden Grattis, den är riktigt häftig
Lägg gärna upp lite bilder på den. Dina bilder är grymma på dem du fotograferat tidigare.Stort tack gubbs, det känns riktigt bra!
Det är det jag gillar med Tudor att man tar ut svängarna lite. Allt från BB58’s massiva gilt till P01, North Flag, Ädelmetaller och FXD.North Flag tycker jag är quirky och fulsnygg på något oförklarligt sätt men jag dras till den av någon anledning.
Hmmm ser ut som att 31 finns utmarkerat då måste det vara en kina modell Hur känner du att quartz verket lirar?
Hääärligt grabben! Då nyper jag den svarta!
Haha, do it!Hääärligt grabben! Då nyper jag den svarta!
Då kan ni byta sen Grattis till fina dinkor!Haha, do it!
Grattis
Fin klocka! Grattulerar!
Grattis!