S
Staafen
Guest
Måste säga att jag är väldigt nöjd med valet av färg. Den bärs inte alls så stort som jag mindes och är ju så mysig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi borde få dit ”Tudormannen” så han kan ”sia” om kommande släpp igen.Bra iniativ. Man vill ju se om 925an är bättre än den blå som en del hävdar
Absolut. Bara det bokas med lite framförhållning så borde det funka
Hade nog tänkt i Januari eller februari för i dec blir nog lite tajt på grund av allt julstök mmmmAbsolut. Bara det bokas med lite framförhållning så borde det funka
Låter bra!Hade nog tänkt i Januari eller februari för i dec blir nog lite tajt på grund av allt julstök mmmm
Tack för svar, ska beställa en sån och prova, jag återkommerMagnetiserad? Kolla upp det med appen Lepsi, se nedan. Återkom gärna med svar. Verkar som många har problem med BB36s tidshållning.
Jag tror du missförstår. Du behöver inte beställa något.Tack för svar, ska beställa en sån och prova, jag återkommer
Jag tror du missförstår. Du behöver inte beställa något.
Japp den är magnatiseradJag tror du missförstår. Du behöver inte beställa något.
I januari efter löning så hinner någon kanske fylla på Tudor-förrådetHade nog tänkt i Januari eller februari för i dec blir nog lite tajt på grund av allt julstök mmmm
Ett par minuters jobb för valfri urmakare. Eller köp mackapären själv.Japp den är magnatiserad
- Hans B gillar kebabpizza men har övergett Tudor. Förklaring finns i tidigare inlägg. Men hoppas naturligtvis att ni får trevligt .Men om @Hans B 1955 ska komma så är ett ställe som serverar kebabpizza att föredra
29 alt 5 förutsatt att FXD har kommit inVilket datum skulle passa bäst för GTG.
29/1
5/2
12/2
Man behöver inte äga en Tudor för att få delta. Eller hur? @Been- Hans B gillar kebabpizza men har övergett Tudor. Förklaring finns i tidigare inlägg. Men hoppas naturligtvis att ni får trevligt .
Säg till AD att återkomma med leveransdstum för vi ska ha en GTG och då måste den vara med! Sätter lite press på dem att leverera!29 alt 5 förutsatt att FXD har kommit in
Alla datum funkar för migVilket datum skulle passa bäst för GTG.
29/1
5/2
12/2
Nä bara ett stort intresseså @Nissestr @Wasabi @Margarinkungen är ju också välkomna och andra också.Man behöver inte äga en Tudor för att få delta. Eller hur? @Been
alla datum funkar initialt men lördagen kanske är bäst, så man inte är så Jobb-trött...Nä bara ett stort intresseså @Nissestr @Wasabi @Margarinkungen är ju också välkomna och andra också.
@Staafen och @Limeee ?Nä bara ett stort intresseså @Nissestr @Wasabi @Margarinkungen är ju också välkomna och andra också.
Ska kolla men tror nog att alla kan fungera med lite framförhållning.Vilket datum skulle passa bäst för GTG.
29/1
5/2
12/2
Har helt missat, men är det tal om en Tudor-GTG? Har ju (tyvärr) ingen Tudor just nu, men det kan det ju mycket väl bli ändring på efter en sån GTG med en massa testande
Klart sugen, vore redigt trevligt!Vad säger ni Tudorvänner är det inte dags att vi träffas snart. Verkar vara ett gäng som bor runt Stockholm men alla är ju välkomna.
Finns det något intresse av att dra igång en GTG för oss som gillar Tudor. Jag har tillgång till lokal alternativ träffas på stan någonstans.
Om intresse finns vore det kul att träffas.
En super flippare som dig hinner väl igenom minst 8st innan dess med undantag för de röda kalenderdagarna som annars drivit det till 10…..(?)Har helt missat, men är det tal om en Tudor-GTG? Har ju (tyvärr) ingen Tudor just nu, men det kan det ju mycket väl bli ändring på efter en sån GTG med en massa testande
Jag och North Flag dyker uppVi borde få dit ”Tudormannen” så han kan ”sia” om kommande släpp igen.
Skulle vara roligt om även @Cosmo , @Knutte75 och alla andra utomsocknes kunde dyka upp också. @Hans B 1955 kan ju kika på @Been ’s fint patinerade ’935:a .