Då är läget ett helt annat!Vi kikar mot februari.![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Partying face :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är läget ett helt annat!Vi kikar mot februari.![]()
”Keepers are for weepers””Keepers är för mesar”, eller är det inte ett ordspråk?![]()
Vad hände med ”finders keepers”?”Keepers are for weepers”
”Keepers are for sleepers”
Kanske ändå att ”Keepers are for mesar” klingar bäst![]()
Gäller bara när du hittar en vintage i byrålådanVad hände med ”finders keepers”?![]()
Förstår vad du menar! Har nya speedyn men stundtals inbillar jag mig att den är för stor.Känner att jag "behöver" en kronograf men tycker att alla bärs lite för stort. Nu lutar det åt nya speedyn, men skriver här så kanske någon kan tala mig till rätta
Bild på dagens för att det blir roligare så
![]()
Ajdå då är det väl bara Jönköping som är aktuellt? För det påstås väl inte att det finns riktig keebabpizza annorstädes…Men om @Hans B 1955 ska komma så är ett ställe som serverar kebabpizza att föredra
Någon som testat någon annan färg än blått på den blåa BB58an?Såg detta nu om någon är intresserad av ett bra gummiarmband , jag är nöjd med dom jag har. Vanguard straps![]()
Dagens dinka. Funderar på att sälja den och köpa en LHD.
![]()
Finns i PM om du ska sälja![]()
Finns i PM om du ska köpaVill inte gå Tudorlös, hittar jag en ersättare så får du ett PM.![]()
Peta in någon med en BB Bronze som jag kan köpa vetja så har vi slutit cirkeln
Priserna? Öhhhh!
Jag är inte förvånad över priserna... De kan säkert sticka högre än så med tanke på hur få "MN 21" det kommer finnas. MEN jag tycker att det är väldigt tråkigt att de som fått möjlighet att köpa direkt ska sälja... suck
Skrattretande hoppas ingen betalar dessa priser
Det finns säkert en och annan som kommer tro att det är en ”investering”. Priserna sköt ju i höjden när BB58-b kom till ungefär samma. Undrar hur många som är nöjda med den ”ROI’n”Skrattretande hoppas ingen betalar dessa priser![]()
Alla tre är reserverade så det kan nog vara någon som kommer betala det dubbla.Skrattretande hoppas ingen betalar dessa priser![]()
Skulle inte förvåna mig ifall det är AD själva som genom bekanta säljer dessa över list.Jag är inte förvånad över priserna... De kan säkert sticka högre än så med tanke på hur få "MN 21" det kommer finnas. MEN jag tycker att det är väldigt tråkigt att de som fått möjlighet att köpa direkt ska sälja... suck
De här priserna känns väl lite för hefty
Vid de köp jag gjort av BB36 i butik har det inte varit några problem. Sedan kan det ju variera mellan butiker. Men generellt sett är det en model som finns på lager och som inte riktigt har kö eller är ny.Hallå alla,
Har siktet instället på en BB36 (svart tavla) och är helst ute efter att handla av AD. Såg dock att aktuell modell går att få cirka 10% billigare via Uret. Så till frågan - är det generellt möjligt att försöka få ner priset på en BB36 hos AD? Eller är det dött lopp? Inte handlat Tudor hos AD tidigare så har tyvärr ingen koll på vad man kan förvänta sig.![]()
Stort tack för svar! Ringde runt till AD i Sthlm-området, men fick dock info om att klocka ej finns hemma utan behöver beställas från Tudor. Något som kan ta 2-3 månader. Var just den biten som gjorde mig osäker kring prutandet.Vid de köp jag gjort av BB36 i butik har det inte varit några problem. Sedan kan det ju variera mellan butiker. Men generellt sett är det en model som finns på lager och som inte riktigt har kö eller är ny.
bb36Vilken är den bästa Tudor-beatern? Vill inte behöva ta av mig klockan när jag badar eller sportar tex.