Jag ska kolla!Vilket datum skulle passa bäst för GTG.
29/1
5/2
12/2
Det vore kanske lämpligt att starta någon form av gruppkonversation?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska kolla!Vilket datum skulle passa bäst för GTG.
29/1
5/2
12/2
Tack för hjälpen, får åka förbi urmakaren i veckanEtt par minuters jobb för valfri urmakare. Eller köp mackapären själv.![]()
Nä bara ett stort intresseså @Nissestr @Wasabi @Margarinkungen är ju också välkomna och andra också.
Det är bara att komma förbiDet är då rackarns att ni alla bor på fel sida landet![]()
Bara att boka och kommaDet är då rackarns att ni alla bor på fel sida landet![]()
Man tackar, hade varit grymt kul. Löser dock inte en Stockholmsresa i det fullspäckade schemat före jul :-( Men hoppas verkligen ni får kul, och ser fram emot massor av bilder på snygga ur!Vi borde få dit ”Tudormannen” så han kan ”sia” om kommande släpp igen.
Skulle vara roligt om även @Cosmo , @Knutte75 och alla andra utomsocknes kunde dyka upp också. @Hans B 1955 kan ju kika på @Been ’s fint patinerade ’935:a.
Japp dom är fina och inte så stora som man först tror.Kanske är nykär men är galet nöjd!
![]()
Intresserad
Vi kikar mot februari.Man tackar, hade varit grymt kul. Löser dock inte en Stockholmsresa i det fullspäckade schemat före jul :-( Men hoppas verkligen ni får kul, och ser fram emot massor av bilder på snygga ur!
Nej verkligen, jag mindes den som större av någon anledning men hade min City skindiver på mig precis innan.Japp dom är fina och inte så stora som man först tror.
Vad säger ni Tudorvänner är det inte dags att vi träffas snart. Verkar vara ett gäng som bor runt Stockholm men alla är ju välkomna.
Finns det något intresse av att dra igång en GTG för oss som gillar Tudor. Jag har tillgång till lokal alternativ träffas på stan någonstans.
Om intresse finns vore det kul att träffas.
Inbjudan skickadBefinner mig på andra sidan landet men med lite framförhållning kan jag säkert lösa ett kundbesök i huvudstaden. Vore kul!
inbudan skickadIntresserad![]()
Haha, det flyger över mitt huvud hur det skulle kunna vara fördomsfullt.Om man sitter och ger utlopp för fördommsfulla yttringar på nätet får man nog finna sig i lite mothugg (på ett klockforum dessutom). Det handlar inte om billiga poäng eller höga hästar om att vara trevlig och inte generalisera eller dra förhastade slutsatser.
Men nog om detta….
Alla tre är bra och att välja en är ju som att behöva säga vilket av sina barn man tycker mest om (inte för att för tillfället äger någon). Om jag skulle välja en så får det bli BB58 för att den är mest versatil och har bäst blå nyans. Den absolut roligaste är nog FXD.
Finns i PM om du ska säljaDagens dinka. Funderar på att sälja den och köpa en LHD.
![]()
Vill inte gå Tudorlös, hittar jag en ersättare så får du ett PM.Finns i PM om du ska sälja![]()
Inbjudan skickadEn GTG skulle kunna vara trevlig. Jag och min 58:a kommer eventuellt om vi är välkomna![]()
![]()
Vad du har och inte har idag säger väl ganska lite om vad du har nästa veckaHar helt missat, men är det tal om en Tudor-GTG? Har ju (tyvärr) ingen Tudor just nu, men det kan det ju mycket väl bli ändring på efter en sån GTG med en massa testande![]()
Med allt köp och sälj av olika Tudor innan dess kommer @Limeee att vara trådens "patient zero" eller vår egen "six-degrees to Limee (Kevin Bacon)"Vad du har och inte har idag säger väl ganska lite om vad du har nästa veckaDu kommer säkert hinna både sälja och köpa ett dussin tudor innan det är dags.
Där har du helt rätt, nu är det fullt fokus på Tudor framöverVad du har och inte har idag säger väl ganska lite om vad du har nästa veckaDu kommer säkert hinna både sälja och köpa ett dussin tudor innan det är dags.
”Keepers är för mesar”, eller är det inte ett ordspråk?Med allt köp och sälj av olika Tudor innan dess kommer @Limeee att vara trådens "patient zero" eller vår egen "six-degrees to Limee (Kevin Bacon)"![]()
”Keepers är för mesar”, eller är det inte ett ordspråk?![]()
Bara att PM:a, finns en väldigt sparsamt använd GMT som väntar på dig. Datumstrulet är fixat, så bara njutaDär har du helt rätt, nu är det fullt fokus på Tudor framöverSå minst 3 bör man väl hunnit med innan nyår
![]()