Älgfärsbullar in the making
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älgfärsbullar in the making
![]()
SmaskensÄlgfärsbullar in the making
![]()
Tyvärr saknas både licens och kompisar som jagar. Detta bytet fällde jag på Lidl i veckanSmaskensHade du även lyckan att få fälla råvaran?
Härligt, smart val! En stor bonus är att man slipper frysa arslet av sig på långa och händelsefattiga passTyvärr saknas både licens och kompisar som jagar. Detta bytet fällde jag på Lidl i veckan![]()
Härligt!Härligt, smart val! En stor bonus är att man slipper frysa arslet av sig på långa och händelsefattiga passJag har förvisso jagat några ggr och emellanåt fått uppleva äkta jaktlycka. På Lidl jagar jag däremot varje vecka och har än så länge aldrig lämnat butiken tomhänt.
Anser ni 925an vara en ”strapmonster”, alltså passar i passar av olika band? Funderar nämligen på en 925.
En kanske lite udda fråga, men är det ngn som vet hur man kan kika in på ngn av Tudors asien sidor för att kolla utbudet där. Har försökt kika runt på siten men kan inte se var man ändrar region?
Tack! Vet inte om det bara ändrade spåråkwt. Letar efter Tudor Date Day med linnen dial. Eller vet ngn om den blev discontinued under 2021? Vet att den fanns enskillt för Asien tidigare.Byt språk till kinesiska i höra hörnet sen kör hela sidan genom google translate!
Alternativt klicka här: https://www-tudorwatch-com.translat...sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=nui
Har för mig någon nämnt att de använt VPN för att kunna ”styra om sig” till Asien…Tack! Vet inte om det bara ändrade spåråkwt. Letar efter Tudor Date Day med linnen dial. Eller vet ngn om den blev discontinued under 2021? Vet att den fanns enskillt för Asien tidigare.
Använd en VPN-tjänst så funkar det, så länge du väljer Hongkong som plats i tjänsten/appen.Tack! Vet inte om det bara ändrade spåråkwt. Letar efter Tudor Date Day med linnen dial. Eller vet ngn om den blev discontinued under 2021? Vet att den fanns enskillt för Asien tidigare.
Grattis! Passade riktigt bra på din handledNu är hon äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Riktigt fin och bra komplement till Rolexes.Nu är hon äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
“Hon”Nu är hon äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara att byta band ju!Grattis! Passade riktigt bra på din handled
För min del satt dessvärre bandet inte bra alls. Iom att jag har relativt smal handled (16,5 cm) så blev bandet för långt och jag fick en flärp som inte alls såg snyggt ut.
“Hon”
Grattis!
Tjusigt! Grattis!!Nu är hon äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Då är denna bättre med matchande patina på bottenTycker de här var ganska mysiga. Relumade.
![]()
Grattis! Inte alls avundsjuk…… ser fram emot en mini recension.Nu är hon äntligen här!
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Inte alls avundsjuk…… ser fram emot en mini recension.