Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, svårt att säga men jag upplever färgen lite mörkare än på t.ex Tudors produktbilder. Men har ännu inte hunnit se hur den ser ut i direkt solljus, och kommer nog få vänta ett tag på att göra det då jag bor rätt så norrut haha.Otroligt snygg! Jag har själv kikat mycket på den blå 36:an och tror nog faktiskt att jag föredrar den framför den svarta. Hur upplever du färgen irl? Mer åt det mörka eller ljusa hållet?
Grattis!Min första Tudor! hade tänkt köpa denna tidigare i år och hade en beställning på den, men annat i livet kom i vägen, men nu är den på plats till slut.
Första intrycken är att den blå urtavlan är en helt annan sak i verkligheten än på bild. Storleken känns även helt perfekt för mig och gör så klockan träffar den perfekta mixen av sport och dress, en perfekt vardagsklocka helt enkelt!
![]()
![]()
![]()
Jag har den blå, och färgen varierar kan ibland nästan upplevas som svart och i bra ljus väldigt intensivt blå.Otroligt snygg! Jag har själv kikat mycket på den blå 36:an och tror nog faktiskt att jag föredrar den framför den svarta. Hur upplever du färgen irl? Mer åt det mörka eller ljusa hållet?
Vi är nog flera i den här tråden som köpt, använder och postat bilder och recension här i tråden. Sök så finner du. Jag tycker den är grym och smälter in oerhört bra med övriga länken. Syns knappt även om man letar efter denNågon som har testat halvlänken från Uncle Seiko till BB58 och kan uttala sig om erfarenheter och eller andra alternativ? Matchen mot länken ser ok ut men inte 100. Tjockleken på kortsidan verkar avvika något mot original.
https://www.uncleseiko.com/products/tudor-bb58-1-2-link-for-stock-bracelet
Kan inom kort uttala mig.Någon som har testat halvlänken från Uncle Seiko till BB58 och kan uttala sig om erfarenheter och eller andra alternativ? Matchen mot länken ser ok ut men inte 100. Tjockleken på kortsidan verkar avvika något mot original.
Ruggigt bra duo!Tudor-duo
![]()
![]()
![]()
Grattis!North flag fick en kompis häromdan.![]()
![]()
Förstår helt! Får försöka kika på en i veckan.Hmm, svårt att säga men jag upplever färgen lite mörkare än på t.ex Tudors produktbilder. Men har ännu inte hunnit se hur den ser ut i direkt solljus, och kommer nog få vänta ett tag på att göra det då jag bor rätt så norrut haha.
Härligt Vad kul att färgen är så mångsidig. Och från vad jag lyckats utröna från bilder så verkar denna bli vara en "fylligare" blå om man jämför med exempelvis BB58. Någon erfarenhet där?Jag har den blå, och färgen varierar kan ibland nästan upplevas som svart och i bra ljus väldigt intensivt blå.
Förstår helt! Får försöka kika på en i veckan.
Härligt Vad kul att färgen är så mångsidig. Och från vad jag lyckats utröna från bilder så verkar denna bli vara en "fylligare" blå om man jämför med exempelvis BB58. Någon erfarenhet där?
Nope har bara BB58 925 ⏱Förstår helt! Får försöka kika på en i veckan.
Härligt Vad kul att färgen är så mångsidig. Och från vad jag lyckats utröna från bilder så verkar denna bli vara en "fylligare" blå om man jämför med exempelvis BB58. Någon erfarenhet där?
Kan bara säga att jag är super nöjd med US halvlänkenNågon som har testat halvlänken från Uncle Seiko till BB58 och kan uttala sig om erfarenheter och eller andra alternativ? Matchen mot länken ser ok ut men inte 100. Tjockleken på kortsidan verkar avvika något mot original.
Vilken patina på suben, otroligt fin!![]()
Alla blåa.
Blått är flott![]()
Alla blåa.
Fan vilka mysiga flingor!![]()
Alla blåa.
Grym trippel! Köpte den blå BB36:an idag. Blev inte mindre sugen på att få hem den nu![]()
Alla blåa.
![]()
Alla blåa.
Kul att den blå BB36:an får mer uppmärksamhet. Jag tycker att den är grym!Grym trippel! Köpte den blå BB36:an idag. Blev inte mindre sugen på att få hem den nu![]()
Kört blå BB58 ett tag nu som jag verkligen gillar och tanken var att köpa en svart bb36, men efter ett par riktigt lockande bilder här i Tudor-tråden och ett tillfälle som dök upp högg jag den blå direkt. Säkert inget jag kommer ångra =)Kul att den blå BB36:an får mer uppmärksamhet. Jag tycker att den är grym!
... och fantastiska subbar förstås!![]()
Kul att den blå BB36:an får mer uppmärksamhet. Jag tycker att den är grym!
... och fantastiska subbar förstås!![]()
Jag tycker fortfarande BB36 är den bästa moderna arvtagaren till Snowflake subbarna. Den dagen de gör en mindre klumpig Pelagos så kanske jag får omvärdera men trots att jag gillade 58an så tycker jag 36an slår an så mycket mer. 58an kände jag att jag var mogen att sälja efter ett tag för den var bra men aldrig riktigt lika bra som sina vintage-föregångare, BB36 däremot är nog en keeper.Kört blå BB58 ett tag nu som jag verkligen gillar och tanken var att köpa en svart bb36, men efter ett par riktigt lockande bilder här i Tudor-tråden och ett tillfälle som dök upp högg jag den blå direkt. Säkert inget jag kommer ångra =)
Absolut inte är en grym klocka hoppas du får njuta lika mycket som jag gör av min.Kört blå BB58 ett tag nu som jag verkligen gillar och tanken var att köpa en svart bb36, men efter ett par riktigt lockande bilder här i Tudor-tråden och ett tillfälle som dök upp högg jag den blå direkt. Säkert inget jag kommer ångra =)
Har funderat fram och tillbaks på en blå BB36, men jag tror tyvärr att det är väntan på FXD som gör sig hörd. Får se om FXD'n kommer lösa det "problemet". Det är ju en jäkligt trevlig klocka.Absolut inte är en grym klocka hoppas du får njuta lika mycket som jag gör av min.
Tror det är en 79270. @VallMacks har en 79260 som är väldigt lik ute till försäljningJag hade nöjet att prova den här på GTG igår och blev mycket förtjust. Stämmer det att det är ref. 79170 och vad får man ge för en sådan? Är det någon som vet?![]()
Härligt att höra! Bland annat dina bilder som lockadeAbsolut inte är en grym klocka hoppas du får njuta lika mycket som jag gör av min.
Ska bli spännande, minst sagt!Jag tycker fortfarande BB36 är den bästa moderna arvtagaren till Snowflake subbarna. Den dagen de gör en mindre klumpig Pelagos så kanske jag får omvärdera men trots att jag gillade 58an så tycker jag 36an slår an så mycket mer. 58an kände jag att jag var mogen att sälja efter ett tag för den var bra men aldrig riktigt lika bra som sina vintage-föregångare, BB36 däremot är nog en keeper.
Kört blå BB58 ett tag nu som jag verkligen gillar och tanken var att köpa en svart bb36, men efter ett par riktigt lockande bilder här i Tudor-tråden och ett tillfälle som dök upp högg jag den blå direkt. Säkert inget jag kommer ångra =)