Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackLäcker kombo!
Det farliga med CNS är att banden är ruskigt billigaTack för tipset!
Kan du lägga upp en bild bredvid en SKX om du hittar en?Är tudorlös för första gången på nästan 2.5 år… Måste hitta en fin blå sub på 39 mm!
Endast om du säljer din orangea monster till rabatterat prisKan du lägga upp en bild bredvid en SKX om du hittar en?
Såååja, bra att flera hänger på trenden!Kan du lägga upp en bild bredvid en SKX om du hittar en?
God fortsättning!God fortsättning alla
Grattis till en fin klockaKul att vara tillbaka igen
Finns ju fortfarande att köpa nya så det kanske inte är vad du söker, men här är mina två Prince date+day som jag har haft. Referens 76213.Förbaskat fina och prisvärda! Lite sugen på en sådan igen
Grattis till en riktigt fin klocka! Kommer aldrig sälja minKul att vara tillbaka igen
Mycket fin! Ångrar såklart att jag har sålt minaHär kommer en bild på min med den ljusa tavlan. Riktigt nöjd med den klockan!
Grattis! Riktigt snygg, var själv på väg att köpa en men på mig var 41 för stort och 36 för litet.Spontanköp…
Snygg har också kollat på den, grattis.Spontanköp…
Riktigt fin! Tycker den silvriga tavlan är sällsynt. Ser riktigt krispig och fräsch ut.Spontanköp…
Testa din turkosa läderband på klockan.Egentligen är jag emot läder på dykare, men är okej på vintage tycker jag
Spontanköp…
Skitsnygg! Är sugen på en BB36 med blå eller silver tavla. Hojta till när du tröttnatSpontanköp…
Har sneglat på en silver sen den släpptes men aldrig kommit till skott. Kanske börjar bli dags efter dessa bilderSpontanköp…
Köp och ta med till GTG där kan du säkert sälja om du inte trivs med denHar sneglat på en silver sen den släpptes men aldrig kommit till skott. Kanske börjar bli dags efter dessa bilder
Jäklar! Tänkte inte på GTG:en, jag lär vara Tudorlös till dess.Köp och ta med till GTG där kan du säkert sälja om du inte trivs med den
Ha ha säkerligen! Jag är ju Tudorlös just nu så någon form av köpåtgärd lär jag ta innan dessKöp och ta med till GTG där kan du säkert sälja om du inte trivs med den
Finns säker någon som skall sälja då, gyllene tillfälle att köpa eller säljaJäklar! Tänkte inte på GTG:en, jag lär vara Tudorlös till dess.