Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Helt fastnat för en hederlig kardborrelösning; aka ”self-gripping fastening system” på Tudor-språk
Det gör du rätt , men skutta inte iväg nu ser att du skall grilla kängru är det gott ?
Silver? natot ser grymt bra ut!Kul att vara tillbaka igen
Det är det kan jag säga som har samma, grymt sommarband är ju lite surt att bada med lädretSilver? natot ser grymt bra ut!
Korrekt noterat, lite somrigt för årstiden här hemma.Silver? natot ser grymt bra ut!
Det gör du rätt , men skutta inte iväg nu ser att du skall grilla kängru är det gott ?
Idag fick denna var årets sista arbetskamrat. Nu hemma för ombyte och klockbyte.
Snyggt! Jadu inte så farligt endast minus 4 ikväll.Det ser kallt ut! Lätt dugg och 7+ på västkusten.
Nu kör vi klockan som burits mest i år över 12-slaget. Sen blickar vi fram mot nästa års klockmissbruk
Det här ser lite konstigt ut, får olika priser. Samma på GMT och Chrono och exakt 1000kr skillnad på alla.Tudor höjde priset lite mer försiktigt än storebrorsan Rolex. BB58 upp 1000kr (2,7%).
Ja det var märkligt!Det här ser lite konstigt ut, får olika priser. Samma på GMT och Chrono och exakt 1000kr skillnad på alla.
Man får gå in på resp modell för att se prisökningen.Det här ser lite konstigt ut, får olika priser. Samma på GMT och Chrono och exakt 1000kr skillnad på alla.
Fin bild från i somras
Om vad? Sälja din vita?Jag börjar få dåliga tankar.
Ja kanske. Gillar den verkligen men har av olika anledningar knappt använt den. Jag har lite för mycket just nu och känner mig nästan bara stressad av det. Inte så mycket dyrt utan många.Om vad? Sälja din vita?
Fullt förståeligt att du känner så, har man kommit på dem tankarna att sälja så blir det oftast det.Ja kanske. Gillar den verkligen men har av olika anledningar har jag knappt använt den. Jag har lite för mycket just nu och känner mig nästan bara stressad av det. Inte så mycket dyrt utan många.
Vi få se, inget bestämt än. Jag gillar den ju så kanske dumt att sälja.Fullt förståeligt att du känner så, har man kommit på dem tankarna att sälja så blir det oftast det.