• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Har köpt en del annat som prioriteras. Jag blir bara stressad av att ha saker liggandes som inte används.
Kan ha samma känsla ibland. Det var delvis därför jag har en ganska nedbantad samling. Men samtidigt så gillar jag att ha alternativ. Som ex den blå och den svarta 58’orna. Visst skulle en kunna vara nog. Men fasiken vad gôtt det är att kunna välja på morgonen. Samtidigt som jag är helt OK med min Speedmaster som enda kronograf….. nåväl i de flesta KS ögon är man väl lite skadad som har mer än en max två klockor. 😅
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Krispig lume! 💙
IMG_20220113_172233.jpg
IMG_20220113_172249.jpg
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Grymt där!! Riktigt fin!! Owgm-material kanske?? ;)
Var köpte du den?
Haha funderade på owgm med den men känner mig lite feg.. kanske värt ett försök dock 😂

köpte via JETCO i Hongkong, igen. Bra upplevelse även den här gången. Såg att han har få 76213 kvar nu och även höjt priserna efter mitt köp. Så det kanske stämmer att modellen är tagen ur produktion nu. Får hålla hårt i den helt enkelt 😂 #lyckatill
 

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Haha funderade på owgm med den men känner mig lite feg.. kanske värt ett försök dock 😂

köpte via JETCO i Hongkong, igen. Bra upplevelse även den här gången. Såg att han har få 76213 kvar nu och även höjt priserna efter mitt köp. Så det kanske stämmer att modellen är tagen ur produktion nu. Får hålla hårt i den helt enkelt 😂 #lyckatill

Nä fasen, ta något annat till OWGM. Vill inte se att du säljer den igen nu 🤣

Grymt! Jag köpte min från en handlare i Italien men jag funderade på Jetco först. Hade dock blivit dyrare OM man hade åkt på momsen så det fick bli att köpa i EU.
Du får höra av dig om du har vägarna förbi Kba, hade varit kul att se denna tavlan live:D

Grattis till köpet!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Det är ett grått Nato band….. 😝
….. det kommer från The Grey Nato när man sponsrar dem. Inget koll på märket men jag tror att de är samma som de säljer på Hodinkee’s site. Vansinnigt skönt.
Edit detta bandet:
Vet att dom körde med Toxic Natos förut. Ingen aning var toxic Natos tagit vägen idag. Tycker dom hade dom mjukaste och bästa banden.
 
Nån i tråden som fått en känsla för kötiden på en svart bb58? Ställde mig själv på listan i juni-juli hos krons men inte hört något än. Nån som nyligen fått plocka ut en från AD och kan ge lite lugnande ord ;) längtar tills jag kan joina denna tråden på riktigt :)
 
Topp