• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

@Deskdiversthlm
Jag är inte orolig för min bronzzzzare.

Om du vill kan jag ta med armpuffar åt dig så du inte sjunker till botten när du ska ”navigera”

Senast ändrad:
@Björn Eriksson är nog snäll och lägger upp bilder på klockan ifall man ber snällt. :)

Till dess får du nöja dig med en gammal bild som jag har.
47D8A6A1-1217-4B05-8C5C-D716259EECF7.jpeg

Taaaack 😍

Då ber jag härmed @Björn Eriksson snällt att bjuda oss på lite bilder i tråden framöver:)

Superfin klocka!

Har någon erfarenhet av nedan och mer specifikt - kan jämföra med Tudors original? Alternativt har tips på annat riktigt bra nato som är nära i kvalitet. Betalar gärna 500-700 för något riktigt bra, men tycker Tudor original är lite väl svettigt pris.

Har någon erfarenhet av nedan och mer specifikt - kan jämföra med Tudors original? Alternativt har tips på annat riktigt bra nato som är nära i kvalitet. Betalar gärna 500-700 för något riktigt bra, men tycker Tudor original är lite väl svettigt pris.

Är Tudors tillverkade i nylon?

Edit: Jag gillar zuludivers naton. De säljs av Watchgecko och Royalstraps. Om du gillar tjocka eller tunnare band är ju en smaksak.

Senast ändrad:
Hejsan.
Någon som vet eller har en aning om hur väntetid ser ut på Pelagos FXD hos svenska AD ?
Kanske ni som beställt vett eller har frågat 😎
Tack för fin tråd

Hejsan.
Någon som vet eller har en aning om hur väntetid ser ut på Pelagos FXD hos svenska AD ?
Kanske ni som beställt vett eller har frågat 😎
Tack för fin tråd
Just nu är det ingen som vet, vi är ett antal i tråden som väntar man vad jag vet så har ingen fått något svar om när det kommer. Det ser likadant ut i övriga världen också.
Så det är bara att ställa sig i kö och hoppas att tilldelningen börjar komma till Sverige snart.

Jag omformulerar 🙂 Vet någon ett riktigt, riktigt bra premium nato, som inte nödvändigtvis har samma material eller tillverkningsprocess som OEM, men ändå ger en riktigt bra känsla och fint lyster?
Du fick tips i mitt inlägg. Annars finns stora bandtråden där du kan fråga mer specifikt utifrån dina önskemål och få massa bra tips.

Tillbaka
Topp