• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Precis käkat pannbiff med stekt lök. Vill ni käka något gott, testa pannbiff med stekt lök!
PS: Detta inlägget är inte sponsrat av pannbiff med stekt lök!

Byte av BB58 på det, nu blir det silver resten av dagen. Stormen börjar ta i på västkusten nu!

20220129_165201.jpg
Blåser det mycket här regnar det bara och är lite småblåsigt.

Jag har snöat in på Tudor Prince Date Day, i så nytt utförande som möjligt. Då har jag förstått att det är 76200 man tittar efter.

Jag försöker få ordning på övriga varianter som finns, typ 76213, 76214 osv. Men lyckas inte finna någon översikt över dom olika referenserna?

Nån som har koll på var man hittar en översikt, eller har kunskapen och kan skriva ner kort vad dom heter? Hade underlättat mycket när man söker.

Tack

Jag saknar källor och delvis kunskap men jag tror att:

76213-XXXX: Gulguld/stål, räfflad bezel
76214-XXXX: Vitguld/stål, räfflad bezel
76200-XXXX: Stål, slät bezel

(XXXX = typ av tavla)
Precis som @SalvadorDali skriver. Min uppfattning är att 76214 ligger högst i pris då den verkar mer poppis. Minst populär är väl 76213 men den är ju klart snyggast enligt mig ;) Köpte min helt ny alldeles nyligen:

A2937BD7-A423-4440-ADEF-831E9BD317DE.jpeg

Precis som @SalvadorDali skriver. Min uppfattning är att 76214 ligger högst i pris då den verkar mer poppis. Minst populär är väl 76213 men den är ju klart snyggast enligt mig ;) Köpte min helt ny alldeles nyligen:

A2937BD7-A423-4440-ADEF-831E9BD317DE.jpeg

Oohh, jag bildgooglade 76214 nu och såg en med blå linnetavla... Jäklarrrrr vad fin den var 😍 Känns dock svårt att få tag på och skulle man väl hitta är det nog riktiga rövarpriser som gäller.

Ångrar lite att jag inte högg @SeikoZ :as 76200 med Californiadial. Den var också riktigt fin! Hoppas få se den i tråden snart.

Oohh, jag bildgooglade 76214 nu och såg en med blå linnetavla... Jäklarrrrr vad fin den var 😍 Känns dock svårt att få tag på och skulle man väl hitta är det nog riktiga rövarpriser som gäller.

Ångrar lite att jag inte högg @SeikoZ :as 76200 med Californiadial. Den var också riktigt fin! Hoppas få se den i tråden snart.
Håller med om att 76214 är fin! Sneglat lite på den tidigare men nu har jag ju en DJ i stål/vitguld så hade varit en onödig kombo 🤪

När du annonserar så refererar du till Ebay och Chrono24 för marknadspriset.. när jag gör det samma har jag tydligen överskattat marknaden.. Hur tänkte du där?

Men gud förbannat igen!

Lägg ner någon gång, blir bara tröttsamt.

Tillbaka
Topp