Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt… vad snygg den är!Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
Får återkomma med fler/bättre bilder senare!
Slänger in bilder från hela öppningen:
Edit: Blev så till mig så jag fixade länken men har helt glömt bort att ställa tiden
Originallänken är jättefin men har två bb58 med fejknitar, blev lite för mktTackar för bilder, vad är det med originallänken som inte känns bra?
Grattis Den ser fantastisk ut!Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
Edit: Blev så till mig så jag fixade länken men har helt glömt bort att ställa tiden
Tror inte alls på hans historia faktiskt även om han förmodligen fått vänta längre än nödvändigt (därför han lipar och hittar på annat trams?)Ville dela denna youtube video om en mycket besviken Tudorkund, upplagd för 5 dagar sedan. Hoppas ej det är en dubbelpost men tycker mig ej ha sett den i tråden.
Vad tycker ni om hans upplevelse med sin bb58 925?
Min personliga åsikt är att han har råkat ut för en dålig AD helt enkelt, som sjabblat till det ordentligt. Det framgår inte tydligt av videon om han har försökt kontakta Tudor direkt, vilket jag hade kört hårt med. Tråkigt att han nu totalt har tappat förtroendet för Tudor och kanske även dyrare klockor generellt. Förhoppningsvis reagerar Tudor nu till av hans video och gör sin egen utredning av saken och kompenserar honom rättvist. Klart man blir bestört av sådana här historier, men noterar att detta var bara ena sidan av storyn.
Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
Oh la la la!Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
Kastar in en extra bild bara för att:
Shit…begärdemonerna börjar kalla! Stort grattis!!Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
FzKom igen nu. Vi måste fylla på
2010 =
2011 = RS
2012 =
2013 =
2014 =
2015 = CX
2016 =
2017 =
2018 = XR
2019 = HF
2020 = TL
2021 = ZE
2022 =
Grattis Den ser fantastisk ut!
Wow!!! Grattis till köpet!!!
Stort tack!!! Ni får passa på att klämma och känna på Tudor GTG:n i april Och vem vet, efter OWGM kanske jag är skitless på den, men hoppas inteShit…begärdemonerna börjar kalla! Stort grattis!!
Jag ger dig 10 dagar, sedan finns den på K&S här på KS.Stort tack!!! Ni får passa på att klämma och känna på Tudor GTG:n i april Och vem vet, efter OWGM kanske jag är skitless på den, men hoppas inte
Kommer inte säga emot! Men jag hoppas du har felJag ger dig 10 dagar, sedan finns den på K&S här på KS.
Finns minst två i tråden. Pratade med Nymans i Västerås i går och dom vet inte om och när det kommer några. Vi är ju flera som beställt och alla har nog fått samma svar.Jo, anledningen till att jag kikade in i tråden var egentligen en annan...
Någon som fått napp på FXD eller får ni samma dunkla svar som undertecknad från ADs? Ingen vet något osv osv
Usch vad ful den vill väl ingen som vill ha eller är det så att den är skitsnygg.Stort grattis till en grym klocka. Vi vill nog alla se och klämma på den.Nu är den här Satan i gatan, himmel och pannkaka, jag fullkomligt älskar den!!!
Den där var ju frän, aldrig heller sett! Klart du ”måste” ha en sånHallå vänner har en fråga till Er jag är sugen på en Archeo ref 30100
Vad tycker ni om dom ör det någon som haft en sådan har aldrig sett någon i tråden.
Lånad bild
Oj! En sån har jag aldrig heller sett. Jag tror att jag gillar den! Vet du vad det är för storlek på en sån rackare?Hallå vänner har en fråga till Er jag är sugen på en Archeo ref 30100
Vad tycker ni om dom ör det någon som haft en sådan har aldrig sett någon i tråden.
Lånad bild
Har fått liknande svar från Nymans x 2 och Krons. Om man skriver upp sig nu är det uppskattningavis 12mån väntetid. Utöver detta så finns det andra aspekter.Finns minst två i tråden. Pratade med Nymans i Västerås i går och dom vet inte om och när det kommer några. Vi är ju flera som beställt och alla har nog fått samma svar.
Vi pratar om klockan fortfarande va…… och inte den smutsiga påsen som han fick med….Usch vad ful den vill väl ingen som vill ha eller är det så att den är skitsnygg.Stort grattis till en grym klocka. Vi vill nog alla se och klämma på den.
Tack för svar, har inte ens lyckats få till en beställning men skam den som ger sig!Finns minst två i tråden. Pratade med Nymans i Västerås i går och dom vet inte om och när det kommer några. Vi är ju flera som beställt och alla har nog fått samma svar.
28x40 tror jag sedan står det diameter 30. Finns både dam och herr Quartz och automat,Oj! En sån har jag aldrig heller sett. Jag tror att jag gillar den! Vet du vad det är för storlek på en sån rackare?
Orkar inte läsa allt det där men det låter rimligtHar fått liknande svar från Nymans x 2 och Krons. Om man skriver upp sig nu är det uppskattningavis 12mån väntetid. Utöver detta så finns det andra aspekter.
Global supply chain:
Allt som är beroende av antingen containerbristen från Kineskiska hamnar till landtransporter i Europa.
1. Råmatrial och komponenter. Detta påverkar inte bara matrialet till klockan utan även maskiner etc.
2. OEM delar som armband, lås etc. som tillverkats utanför Europa.
Produktion:
3. Tudors egen produktionsordning. Av det jag listat ut från olika AD är att Tudor producerar i batch. Om de släntar efter i produktionen av de andra produkerna som går på samma lina så är det en faktor.
4. Kenissi; eftersom Tudors urverk även är i Breitling, Chanel etc. så är även detta en osäkerhetsfaktor.
Med detta sagt tror (hoppas) jag att det kommer igång snart så vi alla kan bära FXD’s när vi ses
Kontentan: skriver du upp dig så sabbar du produktionslinan för BreitlingOrkar inte läsa allt det där men det låter rimligt
Seriöst, jag viftar med sedelbunten men får då inte skriva upp mig nånstans? Har ringt runt och besökt lokala ADn i Götet...som jag förvisso har kass "relation" med sen tidigare men ändåKontentan: skriver du upp dig så sabbar du produktionslinan för Breitling
Har hört från säker källa att Nato banden från Ali Express ska vara bättre än Tudors egnaJag har aldrig varit så förtjust i nato men Tudors textil gillar jag
Nope hela grejen låter rätt överdriven. Den här killens historia känns lite rimligare och han är ju även tydlig med att även ADn gjort en miss.Tror inte alls på hans historia faktiskt även om han förmodligen fått vänta längre än nödvändigt (därför han lipar och hittar på annat trams?)
Bara det att han gör en youtubevideo av det hela luktar clickbait mer än fakta i min värld men kan givetvis ha fel.
Exakt! Ser inte den här typen av problem i Brietlingtråden. Dags för dem att få känna hur det känns!Kontentan: skriver du upp dig så sabbar du produktionslinan för Breitling