Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givet, silver patinan matchar ju denna dykardräkt av läder från sent 1700-tal.........Kom ju på läder så det måste ju funka![]()
![]()
Snygg jyGivet, silver patinan matchar ju denna dykardräkt av läder från sent 1700-tal.........
![]()
Lika vattentät som en Snowflake från -76!Givet, silver patinan matchar ju denna dykardräkt av läder från sent 1700-tal.........
![]()
Hängde själv här en lång period förra året när jag var "mellan Tudors", skönaste tråden på KS imo. Sedan att det ökar köpsuget får man se som en bieffekt eller bonus (beroende på hur man ser detKikar in i tudortråden med jämna mellanrum inkognito. Får mig alltid att sakna min gamla GMT. Hoppas på nåt kul nysläpp i vår så att man kan bli en del i gemenskapen här igen.
Slänger in en bild från arkivet och önskar er alla en trevlig kväll!
![]()
Försöker du retas genom att ha bezelen så därKänner mig lite skyldig för all OT så tillbaka till Tudor med en kass bild i bilen
![]()
Känner mig medskyldig så jag kontrar med något från arkivet eftersom jag bär annat (....och nej! jag vet vad ni tänker, det är inte en turkos huva).......Känner mig lite skyldig för all OT så tillbaka till Tudor med en kass bild i bilen
Här komemr två från mig med!Känner mig lite skyldig för all OT så tillbaka till Tudor med en kass bild i bilen
![]()
Hur vill du att jag ska ha den?Försöker du retas genom att ha bezelen så där![]()
![]()
”Vanlig” dykare på läder?Känner mig medskyldig så jag kontrar med något från arkivet eftersom jag bär annat (....och nej! jag vet vad ni tänker, det är inte en turkos huva).......
![]()
@Cosmo är bara avundsjuk för att han är TudorlösTimade en bakning tidigare och glömde ställa tillbaka den. Ska inte hända igen
Hurså letar du sista minuten alla-hjärtans inspo till läggdags?”Vanlig” dykare på läder?
eller
Finns läderdykare i andra färger?
Just kiddingHur vill du att jag ska ha den?
Timade en bakning tidigare och glömde ställa tillbaka den. Ska inte hända igen
Kan hålla med om att den gärna får nollställas när uppgiften är avklaradJust kidding
Tycker du ska ha den precis som du vill.
Det är snarare jag som inte använder en vridring som sig bör och vill ha den centrerad
Gillar funktionella ting och när de kommer till användning.
Oavsett om det är bakning eller dykning![]()
Tänkte mest på att du tydligen inte har den turkosa så tänkte på vilken färg du valde vid köpet?@Cosmo är bara avundsjuk för att han är Tudorlös
Hurså letar du sista minuten alla-hjärtans inspo till läggdags?![]()
Helt korrekt analys@Cosmo är bara avundsjuk för att han är Tudorlös
Hurså letar du sista minuten alla-hjärtans inspo till läggdags?![]()
Köpte den röda dagen till ära. Pimpade upp med lite glitterTänkte mest på att du tydligen inte har den turkosa så tänkte på vilken färg du valde vid köpet?
Såg också det! Vad gissar vi på?Något på gång hos Tudor
![]()
Edit: enligt dem ska det annonseras imorgon
Inte en dykare iaf...Astronaut? Eller vänta nu...Såg också det! Vad gissar vi på?
Ranger?Såg också det! Vad gissar vi på?
Inte en dum gissning. Känns som att det är en av de linjerna som de definitivt skulle kunna köra på. Om de inte bestämmer sig för en McGyver version som är en BB58-Ranger editionRanger?
Det här är spännande på riktigt!Inte en dum gissning. Känns som att det är en av de linjerna som de definitivt skulle kunna köra på. Om de inte bestämmer sig för en McGyver version som är en BB58-Ranger edition![]()
Daring jobs = keyboard warrior / desk diver? Jo, jag tycker nog fan det!Edit: enligt dem ska det annonseras imorgon