Misstänker att de kommer köra detta till Watches and Wonders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att det blir en Tudor Snowflake på läder!
Nej det skulle bara kunna vara en reklamkampanj! Om man läser noga så står inget om ny klocka!Är vi säkra på att de är en ny klocka som ska presenteras? Läste igår någon som tänkte att det enbart var nya reklamer som skulle presenteras...![]()
Jag tror att det är ett nytt ”Marketing och brand building concept” som dom vill jobba in, som sedan resulterar i något nysläpp på W&W under just detta daring jobs-konceptNej det skulle bara kunna vara en reklamkampanj! Om man läser noga så står inget om ny klocka!
Om inte Tudor släpper mer Rolexkopior så spyr jag.Släpper Tudor en till Rolexkopia så spyr jag.
Vilken floppDaring job = Commercial diving
Jaha, det blev en påminnelse om att Pelagosen fortfarande finns…
Vill ändå ge dem ett benefit of a doubt. Om Rolex kan snacka om att de gör klockor för äventyrar och grottmänniskor så känns det helt OK för min del att Tudor nämner att de gör klockor som klarar av tuffa arbetsförhållanden.Daring job = Commercial diving
Jaha, det blev en påminnelse om att Pelagosen fortfarande finns…
Tror nästa släpp blir runt Watches & WondersVill ändå ge dem ett benefit of a doubt. Om Rolex kan snacka om att de gör klockor för äventyrar och grottmänniskor så känns det helt OK för min del att Tudor nämner att de gör klockor som klarar av tuffa arbetsförhållanden.
Besviken över att det inte var ngt nytt som lanserades, ja. Förvånad nej.![]()
Misstänker att de kommer köra detta till Watches and Wonders
Japp! Great minds think alike!Tror nästa släpp blir runt Watches & Wonders
Japp! Great minds think alike!![]()
Inlägg nr. 3000 måste ju bli i tråden där man hänger man mest
![]()
Trevlig TudorTorsdag
Måste erkänna (även om det tar emot då jag inte gillar naton) att natot passar grymt bra på den därInlägg nr. 3000 måste ju bli i tråden där man hänger man mest
![]()
Trevlig TudorTorsdag
Väl valt och grattis! Helt klart trevligaste och roligate tråden.Inlägg nr. 3000 måste ju bli i tråden där man hänger man mest
![]()
Trevlig TudorTorsdag
TackGrattis!
Har den fått komma upp ur lådan igen före mars?!![]()
TackarMåste erkänna (även om det tar emot då jag inte gillar naton) att natot passar grymt bra på den därOch grattis till 3000
![]()
Crafter blue eller vanguard svart gummi?Funderar på att skaffa något annat band på denna , kom med förslag vet inte riktigtvad jag vill.
![]()
Funderar på att skaffa något annat band på denna , kom med förslag vet inte riktigtvad jag vill.
![]()
22mm mellan bandhornJag såg en bild på denna med att svart Vanguard/Rubber B gummi som jag tyckte var riktigt snyggt!
Annars det svarta lädret till BB41 kanske?
Är det 20mm eller 22mm till denna? Riktigt fin är den!