Papercuts är inget man skämtar omDaring jobs = keyboard warrior / desk diver? Jo, jag tycker nog fan det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Papercuts är inget man skämtar omDaring jobs = keyboard warrior / desk diver? Jo, jag tycker nog fan det!
En vit tavlad Ranger i 36mm som komplement till kusinens Explorer vore mumma!Det här är spännande på riktigt!
En dag som influencer är nog tufft!New daring jobs bör betyda att de ska in i ny ”industri”
Check på nedan:
Dykning
Bergsklättring
Racing (2 hjul och 4 hjul)
Äventyr / Utforskande
Vad finns det annars för spännande nya områden att utforska?
Surfning kör de redan men kan det komma en ”surfklocka”.
Fallskärm?
Grottdykning (storebror har den redan)
Ja en ny date-day hoppas vi påIof skoj om det kan bli en lite roligare date+date eller liknande med tanke på flirten till oyster prince. Deras Glamour, Style etc. är inget för mig.
TUDOR Watch OFFICIAL on Instagram: "No matter the job that needs doing, there’s a Tudor watch up to the challenge. Since the middle of the last century, Tudor has been tied to extreme workers and environments, whether in a 1,000-mile motorcycle race
4,687 likes, 142 comments - tudorwatch on February 15, 2022: "No matter the job that needs doing, there’s a Tudor watch up to the challenge. Since the middle of the last century, Tudor has been tied to extreme workers and environments, whether in a 1,000-mile motorcycle race on unpaved Alpine...www.instagram.com
Det blir en Turkos OysterdateDet här är spännande på riktigt!
Dom gjorde ju nån corny reklam med en fixad gear cyklist, så kanske cykelbudNew daring jobs bör betyda att de ska in i ny ”industri”
Check på nedan:
Dykning
Bergsklättring
Äventyr / Utforskande
Fallskärm?
Det blir en Turkos Oysterdate
Med sk. "Piffany dial"?Det blir en Turkos Oysterdate
Ja men. Jag la in beställningarna till oss när jag snackade med Genève nu på eftermiddagenHoppas inte! Allt som är turkost hamnar väl automatiskt på 5ggr listpris
Jag hade problem med dålig gångreserv på min Pelagos. Den åkte hem till Schweiz och kom tillbaka med nytt verk.
Jag trodde att det visade sig vara nödvändigt. Inte att det var rutin(?).
Ja men. Jag la in beställningarna till oss när jag snackade med Genève nu på eftermiddagen
Ajaj, det är inget för mig som är osmart!Eller ve och fasa tänk om det blir en smartklocka
Tåg/ingenjör. Något med anti-magnet har väl inte Tudor sen innan?New daring jobs bör betyda att de ska in i ny ”industri”
Check på nedan:
Dykning
Bergsklättring
Äventyr / Utforskande
Fallskärm?
Kanske inte jätte ”daring”…Tåg/ingenjör. Något med anti-magnet har väl inte Tudor sen innan?
#BomToDareKanske inte jätte ”daring”…
Anti-magnetic är ju faktiskt intressant!
Fin bild. Var kommer bandet ifrån?
Bild från i somras men på tal om dykare på läder..
Mycket som är vågat med honom! Tigrar, mordkonspiration och paljettskjortor. Men det är en ganska smal användargrupp, excentriska zooägare.Ni är ute och cyklar. Blir ingen Prince. Det blir en King.
Tudor Tiger King Joey Exotic edition
Det passar bra in på farligt yrke och ypperligt många dimensioner av Born to Dare. Slam dunk på amerikanska marknaden. Tom så att @FlipSwede går över från Rolex till Tudor
Å nej, snackar vi retro till tidigt 2000-tal?Ni är ute och cyklar. Blir ingen Prince. Det blir en King.
Tudor Tiger King Joey Exotic edition
Det passar bra in på farligt yrke och ypperligt många dimensioner av Born to Dare. Slam dunk på amerikanska marknaden. Tom så att @FlipSwede går över från Rolex till Tudor
Har kort tålamod och uppskattar inte teasers... Lansera och leverera, Tudor!
Känner samma.. lär vara ett antal teasers innan ett ev. släpp. Frågan är hur länge bara.Har kort tålamod och uppskattar inte teasers... Lansera och leverera, Tudor!
Får hoppas på ett till inlägg via Instagram idag då. Det där var ju verkligen inget att hänga i granen med tanke på vad som förmedlades igår...
Är vi säkra på att de är en ny klocka som ska presenteras? Läste igår någon som tänkte att det enbart var nya reklamer som skulle presenteras...