Ja du är nog covered på dykarfronten ett tagEn 3,6,9 tavla skulle helt klart sitta fint.
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt hur sugen jag är på en tull dykare nu. Känns som att kvoten är full (famous last words......).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja du är nog covered på dykarfronten ett tagEn 3,6,9 tavla skulle helt klart sitta fint.
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt hur sugen jag är på en tull dykare nu. Känns som att kvoten är full (famous last words......).
Vi kanske kan lösa det om du orkar vänta till GTGJa luftigt och fint.Får beställa ett svart gummi det kan funka , någon som har ett Vanguard eller liknande i 22 mm till salu.
Sitt ner o håll k*ftenTänker att ett brunt Tudor-läder hade passat perfa till min bronsare för lite variation under OWGM. Ingen här i tråden som har ett till salu??![]()
Nepp. Du får hålla tummarna i skiftet mars/april på W&W, men tror det är lite för tidigt att redan köra en copy på storebrorKan man få en röd, gul eller orange tavla till BB36an?
Vad tycker ni,nja säger jag blir nog länk igen.![]()
![]()
![]()
Måste erkänna att jag inte orkat följa, men det ser ju ut som något dyk-aktigt typ '58 fast med ett gummiband med ändlänkar.Vad är det för ny dinka som kommer måntro utifrån samarbetet ?
Har ev avhandlats tidigare här i tråden och är förmodligen sen på bollen men orkade inte scrolla mer än 5 sidor bakåt.
![]()
![]()
![]()
Ser väldigt mycket ut som Pelagos tycker jag.Måste erkänna att jag inte orkat följa, men det ser ju ut som något dyk-aktigt typ '58 fast med ett gummiband med ändlänkar.
Kanske blir fjärde dykaren gillt för dig då med FXDn när den behagar dyka uppMåste erkänna att jag inte orkat följa, men det ser ju ut som något dyk-aktigt typ '58 fast med ett gummiband med ändlänkar.
Om grabbarna i Geneve bangar så kanske Halmstad Auktionskammare kan stå till tjänst med en Special Mumbai Edition?Nepp. Du får hålla tummarna i skiftet mars/april på W&W, men tror det är lite för tidigt att redan köra en copy på storebror
Ja du har tur du vi andra verkar få vänta och vänta och vänta igen och ingen vet någotVår i luften idag! Ser fram sommaren med FXD på handleden.
![]()
Ja du har tur du vi andra verkar få vänta och vänta och vänta igen och ingen vet något![]()
Ja det trodde jag också men det verkar bara vara dom som kom när du fick din har knappt sett några som fått någon efter det .Kan inte fatta varför det tar så lång tid, trodde denna skulle vara mer eller mindre tillgänglig för samtliga som vill ha en.
Det där ser riktigt bra ut! Tack för tipset på ”crown & buckles”, jag skall nog beställe lite därifrån framöver, på en del klockor föredrar jag ”single layer” och skär ibland bort extra bandet i vilket fall.Jag hade tänkt att köpa till ett tudor nato till min black bay men ville först testa nåt billigare alternativ. Efter lite googlande bestämde jag mig för crown & buckles ’chevron adjustable’ i färgen syrah. Bandet är single pass och möjligt att justera i längd.
Man har uppenbarligen kopierat tudors variant och bandet är vävt med 2 olika nyanser för att få en mer dynamisk färg.
Kvaliteten känns mycket bra och den enda skillnaden mot orginalet är att klockan sitter löst på bandet utan ”kanaler” för springbars.
Det tog en stund att justera men det blev riktigt bra tillslut och jag kommer nog inte köpa orginalet.
![]()
![]()
![]()
Om jag skulle kill-gissa så tror jag att man har supply chain problem. Men det märks mer för FXD eftersom det inte finns lika många i omlopp eller producerade i deras lager.Ja det trodde jag också men det verkar bara vara dom som kom när du fick din har knappt sett några som fått någon efter det .
Stämmer säkert annars borde det ha rullat ut fler i resten av världen.Om jag skulle kill-gissa så tror jag att man har supply chain problem. Men det märks mer för FXD eftersom det inte finns lika många i omlopp eller producerade i deras lager.
Sedan finns det ju folk som denna killen som förutom att han suger upp två och tror att en per år är en investering har handleder som får mina (15.5cm) att verka biffiga….Stämmer säkert annars borde det ha rullat ut fler i resten av världen.
Det där är ju bara promotion och de använder den för Pelagos sen ett par månader tillbaka så någon ny specifik modell verkar inte komma?Vad är det för ny dinka som kommer måntro utifrån samarbetet ?
Har ev avhandlats tidigare här i tråden och är förmodligen sen på bollen men orkade inte scrolla mer än 5 sidor bakåt.
![]()
![]()
![]()