Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är när man ser sånt här som man blir lite sugen igen.Här var det snöigt!
![]()
Funkar även bra i soligt väderDet är när man ser sånt här som man blir lite sugen igen.
Härligt!Funkar även bra i soligt väder![]()
![]()
Den sitter riktigt bra!6 månaders väntan över![]()
![]()
Vet inte hur ”heta” dom är nu för tiden men tror väl att du iaf får igen vad du får ge hos Harrods om du tycker att den inte funkar. Värt att testa den mao tycker jag.Fick precis brev från Harrods att min allokerade Tudor Harrods Edition finns och väntar på mig. Nu är jag dock i valet och kvalet. Först och främst älskar jag färgen på den och gillar hela stilen med den vintage inspirade looken.
Däremot så har jag rätt smala handleder och funderar om det kommer uppfattas för chunky för mig att bära. Utöver det så måste jag resa till London nästan direkt. Bah, jag vet inte riktigt vad jag skall göra.
Gå till en AD och testa en ”vanlig” BB.Fick precis brev från Harrods att min allokerade Tudor Harrods Edition finns och väntar på mig. Nu är jag dock i valet och kvalet. Först och främst älskar jag färgen på den och gillar hela stilen med den vintage inspirade looken.
Däremot så har jag rätt smala handleder och funderar om det kommer uppfattas för chunky för mig att bära. Utöver det så måste jag resa till London nästan direkt. Bah, jag vet inte riktigt vad jag skall göra.
Kul att den äntligen kom6 månaders väntan över![]()
![]()
Jag med flera här i tråden tycker precis som du så vi har skiftat så att texten kommer upp och ner.Köpte precis ett tudorläder med viklås. Men ska det verkligen vara så här? Känns typ ”upp-och-ner” om ni förstår vad jag menar. Är van vid att remmen med hålen ska sitta vid bandhornen kl 6. Inte kl 12 som i detta fall. Men det kanske ska vara så? För gör jag tvärtom så sitter spännet fel och tudortexten läses upp-och-ner.![]()
Vilken miss av Tudor…Jag med flera här i tråden tycker precis som du så vi har skiftat så att texten kommer upp och ner.![]()
Ja verkligen. Fruktansvärt dåligt.. det skulle vara någorlunda acceptabelt ifall remmen vid kl 6 skulle vara längre så att spännet sitter centrerat och att flärpen inte syns varje gång man ska titta på klockan. Bättre kan dem!Vilken miss av Tudor…
Då kör jag hellre texten uppochned som dig!
Grand Seiko style!Köpte precis ett tudorläder med viklås. Men ska det verkligen vara så här? Känns typ ”upp-och-ner” om ni förstår vad jag menar. Är van vid att remmen med hålen ska sitta vid bandhornen kl 6. Inte kl 12 som i detta fall. Men det kanske ska vara så? För gör jag tvärtom så sitter spännet fel och tudortexten läses upp-och-ner.![]()
Köpte precis ett tudorläder med viklås. Men ska det verkligen vara så här? Känns typ ”upp-och-ner” om ni förstår vad jag menar. Är van vid att remmen med hålen ska sitta vid bandhornen kl 6. Inte kl 12 som i detta fall. Men det kanske ska vara så? För gör jag tvärtom så sitter spännet fel och tudortexten läses upp-och-ner.![]()
Inte bara Tudor... hade en Oris Aquis vars clasp till gummit också var "felvänd"Jag med flera här i tråden tycker precis som du så vi har skiftat så att texten kommer upp och ner.![]()
Titta lite närmare på hur den är konstruerad.Köpte precis ett tudorläder med viklås. Men ska det verkligen vara så här? Känns typ ”upp-och-ner” om ni förstår vad jag menar. Är van vid att remmen med hålen ska sitta vid bandhornen kl 6. Inte kl 12 som i detta fall. Men det kanske ska vara så? För gör jag tvärtom så sitter spännet fel och tudortexten läses upp-och-ner.![]()
Bryter av med lite blått
![]()
Tack! Go for it det finns ett par på K&S.Hmm, börjar bli lite sugen på en blå. Blir inte mindre sugen heller när du lägger upp så snygga bilder![]()
Tack! Go for it det finns ett par på K&S.
Bättre nu än när alla ska ha en i juni.Jag vet försöker att blunda för det men snart blir det svårt![]()
![]()