Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre nu än när alla ska ha en i juni.
Känner jag @Wasabi rätt så är den till salu snart @SalvadorDali eller hur @WasabiJo, det är sant faktiskt!
Har dock den svarta och den i silver och jag känner inte att jag vill skiljas från någon av dom.
Kan man ha tre BB58r?? Känns nästan så efter att @Wasabi också gick lös i tråden
Hahaha, jag tror faktist att det är en keeper. Gillar den supermycket. Enda anledningen till en eventuell försäljning skulle vara ifall jag vill testa en svart. Eller om BB58 kommer som GMT
BB58 som GMT! Där har vi en given tredje BB58 för migHahaha, jag tror faktist att det är en keeper. Gillar den supermycket. Enda anledningen till en eventuell försäljning skulle vara ifall jag vill testa en svart. Eller om BB58 kommer som GMT
Den skulle bli riktigt populär, får hoppas på att Tudorfolket lyssnar på oss kunder.. juste, de drivs ju av RolexBB58 som GMT! Där har vi en given tredje BB58 för mig
Klart du kan!Har dock den svarta och den i silver och jag känner inte att jag vill skiljas från någon av dom.
Trevlig helg alla i Tråden snart dax fart bestämma OWG klocka får se om det blir en Tudor
Hoppas att mina bilder gjorde nyttaJo, det är sant faktiskt!
Har dock den svarta och den i silver och jag känner inte att jag vill skiljas från någon av dom.
Kan man ha tre BB58r?? Känns nästan så efter att @Wasabi också gick lös i tråden
Hoppas att mina bilder gjorde nytta
Här kommer en dagens-klocka bild
PatinaBB Broze, i sin rätta miljö
Saltvatten? Sol? Värme? Spild dryck ?
Det ligger en krispig ute nu kolla k&s.Jo, det är sant faktiskt!
What! Vad är problemet med att länka och tipsa om det inte är ens egen annons ?Det ligger en krispig ute nu kolla k&s.
(Sist jag länkade fick jag smisk av admin som tyckte jag annonserade…. )
Tyckte också det var konstigt. Men vet? Admin är ju ett mysterium ibland eller så var det någon som var missnöjd och anmälde inlägget?What! Vad är problemet med att länka och tipsa om det inte är ens egen annons ?
Det känns snarare som en schysst grej att göra.
Eller hade du något hemligt avtal med annonsören
Då får jag sluta annonsera med men själv uppskattar jag en sån hjälp från andra.
Det ligger en krispig ute nu kolla k&s.
(Sist jag länkade fick jag smisk av admin som tyckte jag annonserade…. )
Blir denna under OWGmars