• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mums med blått
2420AD6F-B10F-4E9F-9C9B-5F8AA6C92172.jpeg

Trevlig helg alla i Tråden snart dax fart bestämma OWG klocka får se om det blir en Tudor
28DE7133-AEEA-4194-9837-E69AD93DBBF6.jpeg

Ja, den där chronon skulle man nog klarat en månad med, den är riktigt fin! Tänkte jag skulle ta en "ball" klocka första året men inser först nu hur svårt det kommer bli :bag:
Man vill ju gärna kunna ta sig genom hela tävlingen och i alla fall ha lite ära i behåll😝

Nästa år blir det en riktig klocka!

20220225_063511.jpg

Angående snack om BB58 GMT. Den känns kanske som modellen flest är intresserade av framöver. Men utöver den, vad drömmer Tudor-fölket om?
Här är min önskelista:
1. BB58 GMT
2. Ranger
3. Något spretigt men NÄTT. P01 är en magisk klocka men kräver väl labbar likt Aleksandr Karelin...

Det ligger en krispig ute nu kolla k&s. 😜
(Sist jag länkade fick jag smisk av admin som tyckte jag annonserade…. 🤷🏻‍♂️)
What! Vad är problemet med att länka och tipsa om det inte är ens egen annons ? 🤔
Det känns snarare som en schysst grej att göra.
Eller hade du något hemligt avtal med annonsören ;)💰
Då får jag sluta annonsera med men själv uppskattar jag en sån hjälp från andra.

What! Vad är problemet med att länka och tipsa om det inte är ens egen annons ? 🤔
Det känns snarare som en schysst grej att göra.
Eller hade du något hemligt avtal med annonsören ;)💰
Då får jag sluta annonsera med men själv uppskattar jag en sån hjälp från andra.
Tyckte också det var konstigt. Men vet? Admin är ju ett mysterium ibland eller så var det någon som var missnöjd och anmälde inlägget? 🤷🏻‍♂️
Tyvärr ingen bra deal för provision, men man kanske skulle satsa på att bli influänser här på KÅ-ÄSS och ta betalt för att pusha Tudor annonser. 🤪

Det ligger en krispig ute nu kolla k&s. 😜
(Sist jag länkade fick jag smisk av admin som tyckte jag annonserade…. 🤷🏻‍♂️)

Jag har sett - försökt att inte se - tittat igen - funderat varför jag sålde min förra året - inte kommit på varför - våndats... och där är jag nu 😝

Jag tror inte att jag ska köpa något nytt innan Mars är över i alla fall. Tänker att det kanske ger tid till reflektion (..eller abstinens🤣)

Tillbaka
Topp