Ser fram emot 1 aprilImorgon bär det av med denna, en hel månad med brons runt handleden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fram emot 1 aprilImorgon bär det av med denna, en hel månad med brons runt handleden
![]()
Imorgon bär det av med denna, en hel månad med brons runt handleden
![]()
Absolut sitter som en smäck.Riktigt bra val! Den är nog klockan i min samling som har den säkraste platsen
Är den bra på det gråa gummit? Funderar på att köpa in det till sommaren![]()
Grattis till en fin klockaMitt första inlägg i TudortrådenEfter att ha kikat runt här så blev suget otroligt stort efter en blå BB58. Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm. Alltid grym service och bemötande där. Så lämnade butiken med ett nytt införvärv och kändes helt rätt i den soliga (vårdagen). Läst och googlat massor om klockan och otroligt snygg på bilder men ännu bättre i verkligheten. Sitter mycket bra på mina smala handleder
Finns risk min submariner kommer få sitta på bänken ett tag nu
![]()
![]()
Det är bara att anmäla sig till OWG March så att det blir en äkta smekmånadMitt första inlägg i TudortrådenEfter att ha kikat runt här så blev suget otroligt stort efter en blå BB58. Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm. Alltid grym service och bemötande där. Så lämnade butiken med ett nytt införvärv och kändes helt rätt i den soliga (vårdagen). Läst och googlat massor om klockan och otroligt snygg på bilder men ännu bättre i verkligheten. Sitter mycket bra på mina smala handleder
![]()
![]()
Hehe precis anmält migDet är bara att anmäla sig till OWG March så att det blir en äkta smekmånad![]()
Exakt med den på så borde det inte vara svårt.Det är bara att anmäla sig till OWG March så att det blir en äkta smekmånad![]()
Av ten nyfikenhet fick du vänta på lista eller fanns den inne?Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm.
Jag mailade igårkväll och fick samtal imorse att de hade en inne, kanske bara hade turExakt med den på så borde det inte vara svårt.
Av ten nyfikenhet fick du vänta på lista eller fanns den inne?
Mitt första inlägg i TudortrådenEfter att ha kikat runt här så blev suget otroligt stort efter en blå BB58. Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm. Alltid grym service och bemötande där. Så lämnade butiken med ett nytt införvärv och kändes helt rätt i den soliga (vårdagen). Läst och googlat massor om klockan och otroligt snygg på bilder men ännu bättre i verkligheten. Sitter mycket bra på mina smala handleder
![]()
![]()
Grattis till en väldigt trevlig klocka! Jag körde owgmarch med en helt ny klocka förra året och det blev ett bra test av klockanHehe precis anmält mig![]()
Härligt att slippa lista. Hade samma tur vid min första blå (tyvärr tog den andra lite tid).Grattis och välkommen in i Ks mysigaste tråd! Riktigt fin klocka!
Fasiken vad avjundsjuk jag är. Kommer inte kunna använda dem på en månad nu. Gångreserven kommer vara slut och de kommer ha fått damm på sig....Då var OWGM igång och den här ska bäras en hel månad (är tanken). Den visade direkt att den vill göra ett avtryck på handleden
![]()
![]()
![]()
Rätt nice med easy adjustment on the fly då.Då var OWGM igång och den här ska bäras en hel månad (är tanken). Den visade direkt att den vill göra ett avtryck på handleden
![]()
![]()
![]()
Absolut, det är verkligen en grym uppgradering. Tycker den fungerar mycket bra och smidigt, och framförallt med rätt stora anpassningsmöjligheter. Perfekt en varmare dag när handlederna sväller liteRätt nice med easy adjustment on the fly då.
Eller hur känns funktionen och passformen ?
Ska bli kul och se om den hunnit få någon patina under mars! Se till att inte faila nu!Då var OWGM igång och den här ska bäras en hel månad (är tanken). Den visade direkt att den vill göra ett avtryck på handleden
![]()
![]()
![]()
Jag har kommit på en coping mechanism för att intala mig själv att jag inte absolut måste försöka skaffa en omedelbart. Jag har kommit på att den hade varit ännu bättre med färgsättningen från den antracitsvarta 43 mm modellen. Jag tror det kommer funka!Då var OWGM igång och den här ska bäras en hel månad (är tanken). Den visade direkt att den vill göra ett avtryck på handleden
![]()
![]()
![]()
43 mm bärs mindre än vad man kan tro. tror det kan vara att brons upplevs ”mindre” än stål.Jag har kommit på en coping mechanism för att intala mig själv att jag inte absolut måste försöka skaffa en omedelbart. Jag har kommit på att den hade varit ännu bättre med färgsättningen från den antracitsvarta 43 mm modellen. Jag tror det kommer funka!
![]()
Det är mycket möjligt men det är länken som gör hela grejen, höjer det från en ok klocka till en fantastisk klocka. Plus att 58 boetten är perfekt för min handled.43 mm bärs mindre än vad man kan tro. tror det kan vara att brons upplevs ”mindre” än stål.
Tillsammans med nato så är det mumma
Det är därför det är så bra att jag även har en BB58 Blue. Omväxling gör (klock)livet lite lättareDet är mycket möjligt men det är länken som gör hela grejen, höjer det från en ok klocka till en fantastisk klocka. Plus att 58 boetten är perfekt för min handled.
Smaken är som baken, tycker personligen att den bruna tavlan och bezeln är snäppet vassare utseendemässigtJag har kommit på en coping mechanism för att intala mig själv att jag inte absolut måste försöka skaffa en omedelbart. Jag har kommit på att den hade varit ännu bättre med färgsättningen från den antracitsvarta 43 mm modellen. Jag tror det kommer funka!
![]()