• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Imorgon bär det av med denna, en hel månad med brons runt handleden
19B8575E-B4F5-4191-88FD-7A4EF38DEACE.jpeg
Ser fram emot 1 april ;)

Mitt första inlägg i Tudortråden😊 Efter att ha kikat runt här så blev suget otroligt stort efter en blå BB58. Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm. Alltid grym service och bemötande där. Så lämnade butiken med ett nytt införvärv och kändes helt rätt i den soliga (vårdagen). Läst och googlat massor om klockan och otroligt snygg på bilder men ännu bättre i verkligheten. Sitter mycket bra på mina smala handleder 😊 Finns risk min submariner kommer få sitta på bänken ett tag nu😁

8EEEC530-6EE2-47CA-AB9A-16AF85C668B1.jpeg
E67435D5-87FD-462E-B422-DDF5E3811877.jpeg

Mitt första inlägg i Tudortråden😊 Efter att ha kikat runt här så blev suget otroligt stort efter en blå BB58. Sagt och gjort så blev det en tur till Krons i Stockholm. Alltid grym service och bemötande där. Så lämnade butiken med ett nytt införvärv och kändes helt rätt i den soliga (vårdagen). Läst och googlat massor om klockan och otroligt snygg på bilder men ännu bättre i verkligheten. Sitter mycket bra på mina smala handleder 😊 Finns risk min submariner kommer få sitta på bänken ett tag nu😁

Grattis till en fin klocka😍

Det är bara att anmäla sig till OWG March så att det blir en äkta smekmånad 👍🏻👍🏻

Grattis och välkommen in i Ks mysigaste tråd! Riktigt fin klocka!

Då var OWGM igång och den här ska bäras en hel månad (är tanken). Den visade direkt att den vill göra ett avtryck på handleden😂
06E0C09A-E98C-40F5-A7C9-6D3FC2615896.jpeg

B3998CEF-8BDA-4B3A-B5C8-B028BD581430.jpeg

141DE1E4-AD53-4466-97E5-4993F51878CF.jpeg
Jag har kommit på en coping mechanism för att intala mig själv att jag inte absolut måste försöka skaffa en omedelbart. Jag har kommit på att den hade varit ännu bättre med färgsättningen från den antracitsvarta 43 mm modellen. Jag tror det kommer funka!
Tudor-Black-Bay-bronze-slate-grey-1.jpg

Jag har kommit på en coping mechanism för att intala mig själv att jag inte absolut måste försöka skaffa en omedelbart. Jag har kommit på att den hade varit ännu bättre med färgsättningen från den antracitsvarta 43 mm modellen. Jag tror det kommer funka!
43 mm bärs mindre än vad man kan tro. tror det kan vara att brons upplevs ”mindre” än stål.
Tillsammans med nato så är det mumma

43 mm bärs mindre än vad man kan tro. tror det kan vara att brons upplevs ”mindre” än stål.
Tillsammans med nato så är det mumma
Det är mycket möjligt men det är länken som gör hela grejen, höjer det från en ok klocka till en fantastisk klocka. Plus att 58 boetten är perfekt för min handled.

Smaken är som baken, tycker personligen att den bruna tavlan och bezeln är snäppet vassare utseendemässigt🙂 Men bra att du hittar saker som kan hejda dig, gick inte så bra för mig då jag fick för mig att jag skulle ha en BB58 Bronze och köpte en några dagar senare😂
Kastar in en bild på den också bara för att locka dig lite mer!
407A5235-698E-452A-A478-02B100A18D73.jpeg

Tillbaka
Topp