• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Testade ett brunt Tudor-läder på bronsaren. Blev en helt annan feeling av klockan🙂
3DA5CC80-06BB-477B-8C78-389C7D9A576B.jpeg

CFEBCD99-B177-4533-A246-174BF65B9F7B.jpeg
Vi vet alla vad det där kallas…

Min första Tudor och en av mina personliga grails! Ursäkta den dåliga bilden, tog den direkt efter att jag tog upp klockan från lådan.
Dock är länken tyvärr för kort, så om någon har länkbitar att sälja eller vet var man kan hitta det, så mottages tips tacksamt!

Bilagor

• 20220304_144812.jpg
    20220304_144812.jpg
    1.1 MB · Visningar: 11
Min första Tudor och en av mina personliga grails! Ursäkta den dåliga bilden, tog den direkt efter att jag tog upp klockan från lådan.
Dock är länken tyvärr för kort, så om någon har länkbitar att sälja eller vet var man kan hitta det, så mottages tips tacksamt!
Gratulerar!!

Dom där har börjat växa på mig, den är ju riktigt fina!

Om någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er😁
FD82BA83-4080-4FC2-8B29-14AF6B69A614.jpeg

Med din jakt på klockan, glädjen när den dök upp, svårigheten att inte bära den innan mars, samt att det var en Tudor så du kunde hänga i denna tråd så trodde jag att du med lätthet skulle klara hela mars. 😃

I wish🤣 4 dagar av OWG Mars, en ny klocka och jag är körd… Flippardjävulen är tillbaka👹
Med din jakt på klockan, glädjen när den dök upp, svårigheten att inte bära den innan mars, samt att det var en Tudor så du kunde hänga i denna tråd så trodde jag att du med lätthet skulle klara hela mars. 😃
Det trodde jag med, ibland blir man ju less på sig själv. Helt hopplös är jag😅
Utan tvekan en grym klocka och den är brutalt snygg i mina ögon. Det som skaver för mig är priset. Köpte den för nästan dubbelt så mycket som en vanlig beggad Tudor BB58. Är den värd det? Det beror på vem man frågar men för mig så är svaret nej.

Om någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er😁
FD82BA83-4080-4FC2-8B29-14AF6B69A614.jpeg
Tycker du ska gravera den med OWGM 3 1/2 som ett ”minne” av din insats 😂
…..skämt åsido trodde inte du skulle åka på en sån sak men det var väl hårfint och med Speedyn var det väl bara en tidsfråga. Riktigt fin och ruskigt sugen men fel timing tyvärr.

Någon som har erfarenhet av att serva en Tudor med ETA 2824-2? Vart har ni gjort det och vad har det landat på?
Nu när bronsaren är på väg bort sneglar jag på en Hydronaut (dock med servicebehov).

Tillbaka
Topp