Vi vet alla vad det där kallas…Testade ett brunt Tudor-läder på bronsaren. Blev en helt annan feeling av klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi vet alla vad det där kallas…Testade ett brunt Tudor-läder på bronsaren. Blev en helt annan feeling av klockan
Hehe, nä. Såna dumheter sysslar inte jag medHärligt! Kör du den hela Mars?
Kör du viklåset på gummit?Yes! Det får nog bli denna nästa år
Det är favoriten i samlingen!
Kör du viklåset på gummit?
Inte jag heller.... längreHehe, nä. Såna dumheter sysslar inte jag med
Passar okTyvärr inte.. Rubber B är 18mm vid spännet så det blir för litet. Passar det till Vanguards band?
Jag lärde mig förra året att det där inte var för mig. Detta är dock OWG-material i min bok.Inte jag heller.... längre
Gratulerar!!Min första Tudor och en av mina personliga grails! Ursäkta den dåliga bilden, tog den direkt efter att jag tog upp klockan från lådan.
Dock är länken tyvärr för kort, så om någon har länkbitar att sälja eller vet var man kan hitta det, så mottages tips tacksamt!
Du skämtar??Om någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er
Om någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er
I wish 4 dagar av OWG Mars, en ny klocka och jag är körd… Flippardjävulen är tillbakaDu skämtar??
Det trodde jag med, ibland blir man ju less på sig själv. Helt hopplös är jagMed din jakt på klockan, glädjen när den dök upp, svårigheten att inte bära den innan mars, samt att det var en Tudor så du kunde hänga i denna tråd så trodde jag att du med lätthet skulle klara hela mars.
Önskar att spargrisen sa ja, fastnat rejält för Tudor. Kan vara pga ett gäng fina OWGM-bilderOm någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er
Här @Limeee kommer lite inspiration till att behålla denna sköning.
Tycker du ska gravera den med OWGM 3 1/2 som ett ”minne” av din insatsOm någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er
Grattis! Hydronaut lär bli min nästa Tudor, sjukt fina och tycker länken ser grym ut!!!Dags att komma ut som Hydronaut-ägare .
Tack! Jag har haft den några veckor nu och gillar den stort.Grattis! Hydronaut lär bli min nästa Tudor, sjukt fina och tycker länken ser grym ut!!!
Du borde bli portad från köp och säljOm någon i tråden är sugen på att ta över den här så kan ni höra av er
Nä då hade det ju inte varit nån fart därDu borde bli portad från köp och sälj
Har sett två här på forumet..... Verkar vara lite mer liv i andra länder om man följer insta och watchuseek etc. Men fortfarande rätt lite inlägg ijmf med tidigare släpp.Rullat in några Pelagos FXD i tråden på sistone? Börjar bli lätt otålig nu efter 3 månaders väntan.
Ja vi behöver fler Hydronauter i trådenGrattis! Hydronaut lär bli min nästa Tudor, sjukt fina och tycker länken ser grym ut!!!
Jag servade min Hydronaut hos Nymans Västerås i somras kostade runt 5000 har jag för mig.Någon som har erfarenhet av att serva en Tudor med ETA 2824-2? Vart har ni gjort det och vad har det landat på?
Nu när bronsaren är på väg bort sneglar jag på en Hydronaut (dock med servicebehov).