• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20220307_205504.jpg

Med tanke på att du tidgare siktat på 31 dagar så kan man se ekvationen som följer 5/31 = 16% av tänkt nyttjandetid
Om du nu planerar för 10 dagar så hamnar vi, med 16% i åtanke, på strax över 1,5 dag

Am I right or am I right?
Haha bra uträkning, statistik när det är som bäst! Det ser minst sagt oroande ut det här, är det ens värt att ta emot den? Eller ska jag låta den gå med posten i retur på en gång?😂

Haha bra uträkning, statistik när det är som bäst! Det ser minst sagt oroande ut det här, är det ens värt att ta emot den? Eller ska jag låta den gå med posten i retur på en gång?😂
Tänker mer i banorna: Blir en catch-and-release då jag sett bilder så jag vet hur klockan ser ut och den är så fint förpackat så ingen idé att jag packar upp för jag kommer sälja den snart

Konkurrensen Omega och Tudor emellan känns som den börjar bli tydligare.
Skulle inte vara förvånad om Tudor iom W&W släpper sina BB36/41-or nu i olika färger.

Och med de nya dykarna i olika färger också är min killgissning att det kommer:
1. BB58 i fler färger (grön/röd?) :dead:
2. BB36/41mm i fler färger :woot: Skulle kunna tänka mig en 36:a med mörkgrön tavla
3. Wild card: Ranger i 36/41mm i olika färger

Tyvärr tror jag inte att det kommer en GMT men om det skulle göra det tror jag att man gör det som en special release under året för att undvika att den försvinner i bruset.

Tillbaka
Topp