• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vet ni när Tudor kommer presentera sina nya modeller? Skulle inte klaga över en BB58-GMT. ;)
Ställ dig i kö! !😡... Skämt åsido. Det kommer nog vid Watches & Wonders nu i slutet av Mars. en GMT version har varit varje Tudor kunds våta dröm sedan den första kom.
Men @Been fixar du med matleveranser så sätter jag upp tält utanför Nymans? 😅

Lista över alla utställare finns längst ned här, blir spännande med både Tudor, Cartier, GS och Oris.

Ställ dig i kö! !😡... Skämt åsido. Det kommer nog vid Watches & Wonders nu i slutet av Mars. en GMT version har varit varje Tudor kunds våta dröm sedan den första kom.

Lista över alla utställare finns längst ned här, blir spännande med både Tudor, Cartier, GS och Oris.
@Limeee har du redan flippat årets släpp? 😂

Självklart @Deskdiversthlm

Sitter på föreläsning.
6C8081CD-0294-43DE-98D6-2DEC6DB9FA79.jpeg

Underskattad klocka eller hur du hittar inte många dykare med den tjockleken.
Plus att länken också är grym eller vad tycker du.❤️❤️❤️
Helt klart underskattad! Fantastiskt hur tunn den är för att vara en dykare med ett automatiskt urverk😍 Länken är riktigt skön och snygg, bra mycket bättre än BB58 enligt mig.

Det enda jag tycker är liiite fult med den är att bezeln är nedsjunken/integrerad med boetten, men det är ju såklart för att få den tunnare. Men det är det värt för att få den så tunn.

Nu ska tidshållning mätas och se om den ska lämnas in på service eller om det kan vänta ett tag.

Varför kommer det aldrig ut en bb58, gmt eller submariner på tradera? Ser sällan någon tudor över huvud taget med bud utan alla med fast pris… är det så svårsålt? Och black bay verkar ju gå som smör här på KS :p

Har inte kikat i detalj men vid första anblick en rätt trevlig mini-sub
Såg den också verkar ju vara i fint skick men den kommer nog att dra iväg i pris en del till .

Tillbaka
Topp