Nej nej kör på, alla får ett fri-kort...Ska se till att lägga ut flera bilder på den också, det är väl ingen som blir sur om man provar andra klockor under OWGM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej kör på, alla får ett fri-kort...Ska se till att lägga ut flera bilder på den också, det är väl ingen som blir sur om man provar andra klockor under OWGM?
Har nu landat i samma som er övriga! Gillar det skarptJag håller med i kören, tycker det passar riktigt bra! Guldtavlan kombinerat med ett mörkbrunt läder känns svårslaget![]()
Någon som har provat Tudor BB58 på originallänken och sen även på ett aftermarket jubilee? Vilket är mest bekvämt?
Vad är det som är felaktigt med den bilden? Jag frågar var nyfikenhet då jag inte har stenkoll på den modellen.Illustration av varför det aldrig är lätt med info om gamla vintageklockor. Bild ifrån tråden med klockreklam som @Empa hittat i bok från 1972. Finn tre fel? Eller? Vem vet.
![]()
Home plate (de femkantiga indexen) ska ju bara funnits på de tidigare 7032/33 referenserna. Men här är plötsligt alla tre 7149/59/69 referenserna, som skulle ha tavlor med raka MonteCarlo index, avbildade med home plate. Nåt är knas. Gissningsvis är det katalogen som använt fel bilder men ändå lattjo eftersom det tredje vridbara bezel-alternativet bara ska ha funnits som obskyra prototyper på homeplate-referenserna.Vad är det som är felaktigt med den bilden? Jag frågar var nyfikenhet då jag inte har stenkoll på den modellen.
@Limeee hade sin i några dagarDet är lite svårt att hänga med i den här tråden om man inte läser frekvent...
Hur har vi det med BB58 bronzo på länk? Finns det någon här på KS? Den verkar sjukt cool men rätt ovanliga?
Förhoppningsvis får jag snart se en irl när en kompis får hem sin.
Som @Back skrev så hade jag en under någon enstaka vecka. Grymt fin, finaste BB58 enligt min mening. Däremot så blev man helt klart grön om handleden när man svettades.Det är lite svårt att hänga med i den här tråden om man inte läser frekvent...
Hur har vi det med BB58 bronzo på länk? Finns det någon här på KS? Den verkar sjukt cool men rätt ovanliga?
Förhoppningsvis får jag snart se en irl när en kompis får hem sin.
Är den kvar på KS eller gick den till utomstående?Som @Back skrev så hade jag en under någon enstaka vecka. Grymt fin, finaste BB58 enligt min mening. Däremot så blev man helt klart grön om handleden när man svettades.
Lite gamla bilder på den i olika ljus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är kvar på KS, förhoppningsvis visar han den mer när OWG March är överÄr den kvar på KS eller gick den till utomstående?
Fullt förståeligt! Den är riktigt finTråkigt att bara posta bilder på den här men så bär jag ju i princip inga andra klockor heller
![]()
Ja sluta genast upp med det då vi andra aldrig verka få våraTråkigt att bara posta bilder på den här men så bär jag ju i princip inga andra klockor heller
![]()
Ah. Det var denDen är kvar på KS, förhoppningsvis visar han den mer när OWG March är över![]()
Greklands premiärminister med en Pelagos. Pelagos betyder ju ”öppet hav” på grekiska.
![]()
Dessutom den vitblåa Pelagosen, likt Greklands flagga.Respekt!!
Greklands premiärminister med en Pelagos. Pelagos betyder ju ”öppet hav” på grekiska.
![]()
Tycker denna Pelagos är bättre än FXD, saknar alltid datum och kunna köra länk![]()
Bra val av klocka!
Brunt!Riktigt fin!!!
Undrar om man ska köra på brunt eller svart till min med den ljusa tavlan...
Får känslan att alla som kör läder på soma dykare innerst inne vill vara läderdykare. Enda logiska förklaringen. Eller vad tror du @Back?Förra årets största nyhet och den som användes mest sen inköp. Funkar lika bra på läder son Nato![]()
![]()