Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kör på med925:an
Beställde textilbandet till min idag. Fanken vad dyrt det var, 4600:- på Bergströms.
Men inte fick man ställa sig i kö på en 126622 för det...
skämtar du kostar det 4600.????
Beställde textilbandet till min idag. Fanken vad dyrt det var, 4600:- på Bergströms.
…..hörde av någon här på forumet att Ali Express är minst lika bra och att OEM Nato ger repor under boetten…….Förlåt men haha 4600kr för några centimeter textil???
…..hörde av någon här på forumet att Ali Express är minst lika bra och att OEM Nato ger repor under boetten…….
Hahaha!!! Törs man öppna den dörren igen
Även hört att man blir erbjuden en köplats på en San Martin då så känns ju mycket mer värt @SalvadorDali…..hörde av någon här på forumet att Ali Express är minst lika bra och att OEM Nato ger repor under boetten…….
Är detta en kö plats på att få sälja eller köpa?Även hört att man blir erbjuden en köplats på en San Martin då så känns ju mycket mer värt @SalvadorDali
Även hört att man blir erbjuden en köplats på en San Martin då så känns ju mycket mer värt @SalvadorDali
Aha det är därför den är så tung när jag har tygbandet påJapp Så se till att det inte går någon maska nu!
Fick förklaringen att det var silvret i spännet som gjorde det så dyrt.
Då bandet är ca: 2500:- dyrare än till den svarta och blå så borde det ju gå att räkna ut hur mycket silver det är
Dagskurs 925 silver: 4,35:-/g
2500:- / 4,35 = 574g
En vikt på dryga halvkilot då
Va vek du
Va vek du ner dig men det är ju bra då får du ju ha lite Tudor igen
Ja det fungerade inte längre. Cartiern är grym men OWG oavsett klocka efter 16 dagar blir för mycket.Va vek du
Va vek du ner dig men det är ju bra då får du ju ha lite Tudor igen
Är det personen som jag tror det är?Tudor Black Bay Chrono Nypris 52 960 kr
Utropspris: 40000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-03-17 20:12:01. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
En gammal KS medlem från norr
Bra pris
Är det personen som jag tror det är?
För tredje gången tror jagYes
* Noterade precis att annonsen nyss plockades ner never mind.
Den som var så enkel att sälja och det är är ju endast losers som säljer för listpris, bra att säkra upp med två av varje också...... öh vem varré som repade bandhornet egentligen? Mycket goá minnen från denna tråden.För tredje gången tror jag
Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.Den som var så enkel att sälja och det är är ju endast losers som säljer för listpris, bra att säkra upp med två av varje också...... öh vem varré som repade bandhornet egentligen? Mycket goá minnen från denna tråden.
Det svaret får du gärna utveckla.Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.
Ja du verkar ju hänga här.Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.
Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.
Håll god ton om du ska/vill fortsätta hänga här.Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.
Finns i stort sett ingen logik i dina två meningar.Patetiskt hur ni håller på, inte undra på att Tudor kallas fattigmans Rolex. Märket attraherar uppenbart en viss typ.